تاریخ : 10:43 - 1395/03/08
کد خبر : 51417
سرویس خبری :
 

فرزندان خمینی مگر مرده اند که لیبرال ها بر کشور حکومت کنند!

دکتر حسن عباسی در رشت:

فرزندان خمینی مگر مرده اند که لیبرال ها بر کشور حکومت کنند!

در زمین خودت و با قواعد خودت باش و با هردشمنی با قاعده خودت عمل کن که اگر دشمن مجبورت کرد در زمینش به قاعدش تن بدهی این اولین شکست است.

کارگرآنلاین:  حسن عباسی در جمع مردم رشت در مسجد فاطمه الزهرا (ع) با بیان اینکه در تاربخ عالم و متخصص زیادی داریم  اما  مصلح اجتماعی کم است، گفت: بعد از ۳۸ سال از انقلاب مصلح کم داریم اما قهرمان و پهلوان زیاد داریم.

 وی با بیان اینکه کسی که مدعی انتظار است باید آماده حرکت اصلاحی باشد، گفت: فرق عالم و مصلح را باید بشناسیم.

کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر اینکه یک مصلح اجتماعی مانند امام معتقد بود که این پول نیست که باید کار کند، ادامه داد: اما امروز در جامعه ما این پول است که تا خرخره کار می کند و جمهوری اسلامی دستش را به گدایی به  سوی غرب جلو اورده که اینجا سرمایه گذاری کنید.

عباسی با بیان اینکه جرم بنی صدر، بازرگان و منتظری در لیبرال بودنشان بود، گفت: امام به منتظری می گفت تو بعد من کشور را با لیبرال ها می دهی!

رئیس اندیشکده یقین افزود: حالا بعد ۳۸ سال یک وزیر پشت تیریبون می گوید لیبرالیزم تنها راه رسیدن به عدالت است، کدام عدالت؟ عدالتی که آمریکا پیاده کرده است؟

رئیس اندیشکده یقین و کارشناس مسائل استراتژیک افزود: با وقاحت تمام در جامعه دینی که عمده زحمت آن را  شهدا کشیده اند از ایدئولوژی لیبرال حرف می زنند تا رهبر بیاید از جهاد کبیر بگوید.

وی با بیان اینکه می گویند دیگر هلوکاست نگویید و موشک هایتان را امتحان نکنید، بیان کرد: در برجام امریکا هر روز یک مطلب جدید می گوید و  مشکل ما این است که مقام مسیولی نداریم که درد دین داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این جامعه بهترین راه فایده را در ربا می دانند، گفت: چنین اندیشه ای در دانشگاه تدریس می شود و یک استاد دانشگاه نمی گوید که این جنگ با قران است.

عباسی با تأکید بر اینکه جنایت این است که کسی حقیقت را کامل نگوید، بیان کرد: جهاد کبیر یعنی  از تفکر غربی پیروی نکنید.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه رهبر می گوید یک راه داریم  و آن اقتدار و جهاد کبیر است که باید خودمان را از بت های اطراف نجات دهیم، تصریح کرد: وزیر علومی که نمی گذارد عباسی در دانشگاه گیلان از واقعیت ها بگوید یک مصلح نیست بلکه کسی است که جلوی حرکت اصلاحی را می گیرد.

وی با بیان اینکه رییس دانشگاه گیلان بدان این صندلی اگر ماندنی بود به تو و به وزیرت نمی رسید، ادامه داد: امام مسلمین در دانشگاه گیلانی که از  لیبرالیزم درس می دهند از جهاد کبیر سخن نمی گویند و بلکه این مسیر را  در دانشگاه امام حسین (ع) تبیین می کند.

 
فرزندان خمینی مگر مرده اند که لیبرال ها بر کشور حکومت کنند!

عباسی با بیان اینکه در عصر ارتباطات ما وظیفه داریم حرف حق را بزنیم، بیان کرد: فزرندان خمینی مگر مرده اند که لیبرال ها بر کشور حکومت کنند.

وی ادامه داد:  نمایندگان مجلس نهم در تاریخ ۲۵ خرداد ۹۱ به  دیدار مرجع تقلید رفتند و یکی از فقها فرمود ۸۰درصد مردم با ربا زندگی شان  را می گذرانند، گفت: ولی چسبیدند به زندگی و مادیات و مهری شد که ننگ برجام در ۲۰دقیقه بر پیشانی آن ها نشست.

عباسی ادامه داد: قرآن را بالا دست می گذارند و رویش سوگند می خورند اما بعد به قرآن پشت می کنند  و لیبرالیزم را وارد می کنند آیا شما اعتقادی به اقتصاد مقاومتی دارید؟

وی با اشاره به اینکه مصلح اجتماعی بودن هزینه دارد، گفت: مصلح اجتماعی در زندگی اش راحت طلبی نیست.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه جوانان عزیز در مقبال حرف هایی که الان شنیده اید مسئولید، افزود:کسی که در حکومت دینی لیبرالیزم را پیاده می کند از کسی که در خود آمریکا لیبرالیزم را پیاده می کند گناهش بیشتر است.

وی با بیان اینکه سوریه رفتن و تیر و ترکش خوردن راحت تر است، افزود: اگر ما یک نفر را در سوریه می خواهیم این میدان به   ۹۹۹هزار مرد عمل نیاز دارد.

عباسی با تأکید بر اینکه اگر می خواهی مجاهد کبیر باشی بت های ذهنی ات را بشکن، تصریح کرد: اگر با علوم انحرافی در بیفتید و به اصلاح اجتماعی دست بزنید تکذیب تان میکنند و اگر تایید کنند یعنی  مشکل دارید.

وی با تأکید بر اینکه اگر مذهبی گفت ما با سیاست کاری نداریم و حضرت می آید مشکلات را حل می کند شیاد است، بیان کرد:  زمانی شیعه منتظر هستید که عین حزب الله لبنان کف صحنه و مانند رهبر محکم باشید.


تن دادن به قاعده دشمن اولین شکست است

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه قواعد ما دین ماست ، گفت: در زمین خودت و با قواعد خودت باش و با هردشمنی با قاعده خودت عمل کن که اگر دشمن مجبورت کرد در  زمینش به قاعدش تن بدهی این اولین شکست است.

وی با بیان اینکه تحریم را  برداشتند اما در  محاصره هستیم یعنی ۱۹۰کشور هرمعامله با ایران را باید به دلار تبدیل کنند و هرکالایی که می خواهند بفروشند باید ببینند  در موشکی و اتمی کاربرد داره یا نه!

عباسی با تأکید بر اینکه ایران تحریم نیست اما نمی تواند معامله کند و محاصره شده است، افزود: ما هست و نیست اتمی را دادیم و  فردا می گویند جلو دوربین مانند عراق موشک هایتان رو نابود می کنیم./گیلان خبر