تاریخ : 12:25 - 1395/03/10
کد خبر : 51511
سرویس خبری : فرهنگی
 

بازیگر زن معروفی که به خاطر بازیگری پنج سال پدرش را ندید

بازیگر زن معروفی که به خاطر بازیگری پنج سال پدرش را ندید

نادری گفت: امیدوارم عسگری رئیس جدید رسانه ملی برای ما پدری کند و ما را مانند دختر خود بداند که این روزها در خانه بیکار نشسته‌ایم.

کارگرآنلاین: فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با توجه به نبود بودجه در سازمان صدا و سیما من حدود یک سال است که بیکار هستم البته در چنین شرایطی اگر بودجه هم وجود داشته باشد ما را به کار نمی گیرند.

وی افزود: من بارها اعلام کرده ام که بازیگر تلویزیون هستم وتلویزیون را دوست دارم اما با این و جود همچنان بیکار هستم البته این راهم باید بگویم که نه تنها بازیگران بلکه یکسری عوامل مثل مدیران تولید، تدارکات و تصویربرداران هم بیکار شده اند.

بازیگر "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" با اشاره به نامه هنرمندان زن به معاونت سابق سیما تصریح کرد: من آن نامه را قبول ندارم زیرا آن نامه به نوعی توهین به خودمان بود درواقع باید بگویم که آن نامه گویای این موضوع بود که باید برای کار، یکسری روابط نامشروع داشته باشیم درحالی که این موضوع درست نیست من خودم بسیار ناراحت هستم که همکارانم چنین مسائلی را عنوان کردند البته گاهی اوقات به آنها  حق می دهم زیرا بیکاری آنها را به جایی رسانده که دست به چنین کارهایی می زنند.

نادری با اشاره به نداشتن شغل دیگری در کنار بازیگری ادامه داد: باتوجه به اینکه درهنگام ضبط یک پروژه تمام وقت سر کار بودیم و اینکه در قراردادهایمان ذکر می شد که به جز حضور در آن فیلم درکار دیگری نباشیم فرصت چندانی برای آموزش یک حرفه دیگر برای من وجود نداشت به همین دلیل نتوانستم به شغل دیگری بپردازم.

وی در ادامه با اشاره به برخی از بازیگرانی که در کنار کار بازیگری رستوران ، فست فود و یا کافی شاپ دارند ، تصریح کرد: از تعداد بالای 400 بازیگر سینما و تلویزیون تنها حدود 20نفر به چنین مشاغلی درکنار بازیگری می پردازند البته آن هم به این دلیل است که این افراد یا ارثی به آنها رسیده است و یا اینکه از کودکی وضع مالی خوبی داشته اند. یکسری اسپانسرها هم برای تبلیغ برخی محصولات از بازیگران دعوت می کنند که البته این موضوع هم به دلیل برخی شرایط برای خانمها امکان پذیر نیست من هم بدم نمی آید که یک رستوران دو طبقه در نیاوران داشته باشم اما پولی برای این کارها ندارم دستمزدی هم که با بابت کارهایمان دریافت می کنیم یا آنقدر دیر به ما پرداخت می شود که امکان چنین کارهایی نیست و یا آنکه کفاف آن مدت زمانی که بر سر پروژه ها مشغول هستیم را می دهد. ما دهه شصتی ها که سوپر استار نیستیم در واقع تنها استار هستیم.

بازیگر "ستایش" ادامه داد: من زندگی ام را پای این حرفه گذاشتم با خانواده ام جنگیدم به طوری که حتی پدرم را به واسطه این شغل 5 سال ندیدم زیرا او به واسطه برخی مسائل بدی که از بازیگران می شنید مخالف بازیگر شدن من بود،با تمام این تفاسیر هنوز پای هنرم می ایستم.

این بازیگر با اشاره به انتصاب عبدالعلی علی عسگری به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: امیدوارم آقای عسگری برای ما پدری کند و ما را مانند دختران خود بداند که در خانه بیکار نشسته اند.

نادری ادامه داد: انتصاب میر باقری به عنوان معاونت سیما را هم تبریک می گویم زیرا به نظرم لیاقتش را دارد./میزان