تاریخ : 12:14 - 1395/03/11
کد خبر : 51568
سرویس خبری : سیاسی
 

سفارش چهره سرشناس اصلاح طلب به "آشنا" برای حمله به سردار قاسم سلیمانی

پشت‌پرده‌تهدیدفیسبوکی‌مشاور روحانی؛

سفارش چهره سرشناس اصلاح طلب به "آشنا" برای حمله به سردار قاسم سلیمانی

یکی از چهره های سرشناس جریان اصلاحات با ارسال پیامی به حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، از او می خواهد که در برابر حاج قاسم سلیمانی موضع بگیرد و وی را متهم به ورود به عرصه سیاسی نماید.

کارگرآنلاین:  یک چهره مشهور اصلاح طلب که اتفاقا این روزها نامش بیشتر از گذشته بر سر زبان هاست، با ارسال پیامی از طریق یک واسطه به آشنا با اشاره به اثرگذاری حاج‌قاسم سلیمانی در منطقه گفته است: بدون اینکه موضوع به ما ربط پیدا کند به این ماجرا بپرداز که او قصد فعالیت سیاسی دارد!

خبرنگار جهان مطلع شد، پیگیری این عنصر مشهور سیاسی کاملاً پشت پرده انجام شده و نهایتاً منجر به انتشار پیام آشنا و تهدید حاج قاسم توسط وی گردید.

این چهره سرشناس جریان اصلاحات، از آشنا خواهش کرده و گفته است: هر برخوردی صورت می‌گیرد، ما لو نرویم[!] اما ما در این زمینه کاملاً با شما هماهنگ هستیم!

گفتنی است هفته گذشته حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با انتشار فیلمی از سخنرانی حاج‌قاسم سلیمانی در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشته بود: بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره ای دفاع از حریم و حرم بماند؛ نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گازانبر بکشانند.

این پست فیس بوکی تا چند روز حواشی زیادی در فضای رسانه ای کشور به راه انداخت.

جهان نیوز