تاریخ : 14:27 - 1395/04/13
کد خبر : 53257
سرویس خبری :
 

ترکان:باید با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد شود/آقای ترکان فیش های حقوقی خود را منتشر کنید

ترکان:باید با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد شود/آقای ترکان فیش های حقوقی خود را منتشر کنید

مشاور رئیس‌جمهور درباره دریافت حقوق‌های غیرمتعارف و خارج از عرف توسط برخی از مدیران دولتی گفت: باید با این موارد حتما برخورد شود.

 اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور درباره دریافت حقوق‌های غیرمتعارف و خارج از عرف توسط برخی از مدیران دولتی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: حقوق‌های نابجایی که در این رابطه دریافت شده یک خطای مدیریتی است.

وی افزود: ممکن است مدیرعامل بانک در برخی موارد مقصر نباشد زیرا در جایی دیگر این حقوق را تصویب کرده و او گرفته است لذا آنجایی که این میزان حقوق را تعیین کرده،‌ اشکال دارد.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: در این میان برخی اشخاص برای خودشان 175 ساعت اضافه کاری رد کرده‌اند که این سؤال پیش می‌آید که آیا یک انسان معمولی در یک ماه می‌تواند 175 ساعت اضافه کاری انجام دهد؟ چون ما طبق قانون 192 ساعت کار موظفی داریم و در صورتی هم که 175 ساعت اضافه کاری رد کنیم تقریبا 360 ساعت کاری می‌شود که برای 22 روز کاری آیا کسی می‌تواند این مقدار کار کند؟

ترکان گفت: باید با این موارد حتما برخورد شود. در این میان برخی افراد برای خودشان وام تصویب کردند که مگر می‌شود بانکی رأسا به تصمیم خود وامی برای خودش تصویب کند که این اقدام دارای ایراد است و این موارد خطای مدیریتی است و متاسفانه مراقبت‌های لازم هم صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: حتما باید کسانی که در این زمینه مسئول بودند مسئولیت کارشان را بر عهده بگیرند و آقای رئیس‌جمهور هم دستور برخورد با این گونه موارد را صادر کردند.


اقای ترکان فیش های حقوقی خود را منتشر کنید


چه خوب می شود که  که اکبر ترکان که به ابوالمشاغل دولت یازدهم معروف است و هم زمان  مشاور رئیس جمهور، رئیس مناطق آزاد  و رئیس شورای نظام مهندسی ساختمان (بخشی ازمشاغل ایشان) می باشد و به گفته خودشان یک مدیر نمی تواند175 ساعت اضافه کاری در یک ماه  انجام دهد چطور ایشان می تواند در یک ماه کاری به  ادرات زیر مجموعه ی خود رسیدگی کند؟

آیا اکبر ترکان که در آن مصاحبه  نسبت به  حقوق های نجومی  انقاد  کرده می تواند  برای شفاف سازی  اذهان  جامعه  نسبت به انتشار فیش های حقوقی خود اقدام نماید؟