تاریخ : 12:54 - 1395/04/20
کد خبر : 53702
سرویس خبری :
 

صنایع کوچک استان قم نیازمند ۳ هزارمیلیارد ریال تسهیلات بانکی است

مدیرعامل ‌شهرک‌های صنعتی استان قم:

صنایع کوچک استان قم نیازمند ۳ هزارمیلیارد ریال تسهیلات بانکی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم برآورد نیاز صنایع کوچک و متوسط استان به تسهیلات بانکی را بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کارگرآنلاین: به گزارش  روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اشاره به بررسی کارشناسی این شرکت از مشکلات مالی پیش‌روی صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: بر‌اساس نظر مدیران و سرمایه‌گذاران، در صورت تأمین مالی و رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و خارج شدن بازار از رکود، به فعالیت عادی خود باز می‌گردند.

وی تشکیل کارگروه پایش واحدهای بهره‌بردار و طرح‌های راکد از ابتدای سال توسط این شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت: در بررسی‌های انجام شده و به اذعان مسئولان 228 واحد تولیدی و طرح صنعتی، برای فعال‌کردن واحد تولیدی و اجرای طرح صنعتی نیازمند تسهیلات به مبلغ 3 هزار میلیار ریال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: از این تعداد 154 واحد بهره‌بردار راکد است که پس از تولید با مشکل مواجه شده‌اند و مابقی نیز طرح‌های صنعتی راکد هستند که به دلیل نداشتن اعتبار از سوی مدیر و سرمایه گذار با مشکل روبرو شده است.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی کارشناسی مشکلات واحدهای مذکور در کارگروه پایش، مقرر شد واحدهای تولیدی و طرح‌های مذکور در سایت بهین یاب ثبت‌نام کرده تا در اولویت معرفی به کمیته تخصیصی قرار گیرند.