تاریخ : 13:48 - 1395/04/20
کد خبر : 53717
سرویس خبری : سیاسی
 

 روایت مجیدانصاری از ملاقات‌های‌خصوصی با مینوخالقی

روایت مجیدانصاری از ملاقات‌های‌خصوصی با مینوخالقی

تلاش برخی مقامات دولتی برای سوءاستفاده از ماجرای خانم مینو خالقی پس از انتخابات 7 اسفند به وضوح دیده شد.

 کارگرآنلاین: این روزها برخی دولتی‌ها و نزدیکان حسن روحانی روایت‌هایی از این ماجرا مطرح کرده‌اند که نشان می‌دهد آنها ملاقات‌های خصوصی با خانم خالقی داشته و مسائلی را با او مطرح کرده‌اند.

مجید انصاری، معاون پارلمانی حسن روحانی در این‌باره می‌گوید با مینو خالقی ملاقات‌هایی داشته و او را راهنمایی کرده است.
 
 وی درباره ملاقات‌های خصوصی خود با مینو خالقی و اینکه گفته می‌شود قرار است خالقی در دولت سمتی دریافت کند به آنا گفت: خانم خالقی در زمانی که موضوع اعتبارنامه وی مطرح بود نزد من آمدند و مشورت‌های حقوقی از من خواستند و بنده نیز ایشان را راهنمایی کردم. من نظر حقوقی خودم را به وزیر کشور مبنی بر امضای اعتبارنامه مینو خالقی اعلام کردم.
 
انصاری به دلایل عدم امضای اعتبارنامه مینو خالقی توسط رحمانی‌فضلی اشاره کرد و افزود: هیأت اجرایی و شورای نظارت اعتبارنامه خانم خالقی را امضا نکردند به همین دلیل وزیر کشور هم زیر بار امضا نرفت. اما همانطور که گفتم باید اعتبارنامه وی امضا می‌شد و من نظر حقوقی خودم را به آقای وزیر اعلام کردم.
 
معاون پارلمانی روحانی تأکید کرد: در قانون ضعف‌هایی وجود دارد که باید اصلاح شوند تا حق و حقوقی ضایع نشود.
 
وی گفت: خانم خالقی، فرد تحصیلکرده و باشخصیتی است اما اینکه قرار باشد در دولت مقامی به وی اعطا شود بی‌اطلاعم. برای ایشان در هر جایی که هستند و قرار خواهند گرفت آرزوی موفقیت می‌کنم. مجید انصاری که این روزها دولت متبوع او به خاطر ماجرای فیش‌های حقوقی بشدت مورد انتقاد افکار عمومی است، همچنین گفت منتقدان حسن روحانی تلاش دارند او را عصبانی کنند.