تاریخ : 10:16 - 1395/04/28
کد خبر : 54291
سرویس خبری :
 

۸۰ تبعه خارجی در میهمانی شبانه در حال رقص و پایکوبی دستگیر شدند

۸۰ تبعه خارجی در میهمانی شبانه در حال رقص و پایکوبی دستگیر شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: بیش از ۸۰ تبعه خارجی در میهمانی شبانه باغی در روستاهای اطراف قزوین دستگیر شدند که حکم طرد از کشور در مورد آنها اجرا می‌شود.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، بهمن عشایری اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی و پیگیریهای صورت پذیرفته بیش از 80 تبعه غیرمجاز کشور بیگانه که در میهمانی شبانه از قبل برنامه‌ریزی به بهانه شرکت در جشن عید فطر در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر  اجرای برنامه شبانه توسط اتباع خارجی در باغی در اطراف قزوین بلافاصله با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با همکاری شورا و بسیج روستای مهدی آباد تمامی شرکت‌کنندگان در میهمانی مذکور دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد که  به منظور طی مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌ربط شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین گفت با توجه به اینکه حاضرین در این میهمانی به طور غیرمجاز در استان قزوین تردد می‌کردند پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی‌های به عمل آمده به منظور طرد از کشور به اردوگاه عسگرآباد ورامین انتقال داده شده و از کشور اخرج شدند.

وی عنوان کرد: حضور اتباع بیگانه به منظور اقامت، اشتغال، تحصیل و غیره فقط در بخشهای مرکزی و کوهین شهرستان قزوین مجاز بوده و حضور  آنان در سایر مناطق استان ممنوع است که با اقدامات لازم از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 2100  نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در استان شناسایی، دستگیر و از کشور اخراج شده‌اند.