تاریخ : 20:45 - 1395/05/03
کد خبر : 54525
سرویس خبری :
 

افشاگری عضو شورای شهر از استخدام فامیلی شهردار

افشاگری عضو شورای شهر از استخدام فامیلی شهردار

عضو شورای اسلامی شهر رشت در زمینه استخدام فامیلی شهردار این شهر در بدنه شهرداری و اهدای کارت هدیه و سکه به برخی رسانه‌ها افشاگری کرد.

کارگرآنلاین: محمود باقری‌خطیبانی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از استخدام 106 نفر در شهرداری رشت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: بر چه اساس و مجوزی شهردار رشت اقدام به عقد قرارداد با 106 نفر نیروی جدید و بدون سروصدا در شهرداری و سازمان‌های تابعه رشت کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه فرزندان تحصیلکرده شهروندان با مدارک تحصیلی کارشناسی و ارشد بیکار هستند، گفت: به چه دلیلی شهردار رشت هر کسی را که تمایل داشته باشد بدون آزمون و مصوبه جذب شهرداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت نسبت به اعضای شورا بی‌توجه است، گفت: در شرایطی که شهرداری عهده پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد با کدام دلیل قانع کننده اقدام به برگزاری جشن‌های بدون نتیجه و بازخورد در رشت می‌کند.

باقری‌خطیبانی گفت: قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان یک وعده غذای سحری گرم به رفتگران داده شود اما در این زمینه اقدامی صورت نگرفت.

وی با اعتراض به پرداخت کارت‌های هدیه و سکه به برخی از افراد و رسانه‌ها گفت: این کارت‌ها و سکه‌ها چرا تنها به تعدادی مشخص اهدا شد و برخی از رسانه‌ها از آن بی‌اطلاع هستند.

عضو شورای شهر رشت اضافه کرد: از پرداخت این سکه‌ها و کارت هدیه اسنادی در دست دارم که حاضرم آن را علنی کنم.

وی با انتقاد از جابه‌جایی مداوم نیرو در شهرداری رشت، یادآور شد: شهردار رشت به بهانه چابک‌سازی مدام در حال جابه‌جایی نیرو بوده که به اعتقاد بنده این کار «چابک‌سواری» است.

باقری‌خطیبانی اظهار کرد: شهردار رشت خواهر همسر خود را به صورت نیروی قراردادی وارد بدنه شهرداری کرده که این موضوع باید شفاف‌سازی شود./فارس