تاریخ : 10:51 - 1395/06/01
کد خبر : 56094
سرویس خبری :
 

 شوک نجومی!این بار پاداش ۹۴۰ میلیونی شهردار!/شکم ما بزرگ‌تر شده!

شوک نجومی!این بار پاداش ۹۴۰ میلیونی شهردار!/شکم ما بزرگ‌تر شده!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت در مدت دو هفته تعطیلات تابستانی، ۹۴۰ میلیون تومان به مدیران شهرداری پاداش پرداخت کرد.

کارگرآنلاین: محمود باقری‌خطیبانی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از پرداخت پاداش میلیونی شهردار رشت به مدیران شهرداری این شهر به شدت انتقاد کرد.

 
وی با بیان اینکه شهردار طی دو هفته از تعطیلات تابستانی به مدیران خود 940 میلیون تومان پاداش داده است، افزود: شهردار رشت در شرایطی اقدام به پرداخت پاداش‌های میلیونی به مدیران مختلف شهرداری کرده که هنوز حقوق رفتگران این نهاد پرداخت نشده است.

 
عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: شورای چهارم رشت شورای «بتن و کف‌پوش» است و به هر خیابانی که می‌رویم شاهد کنده‌کاری‌ها بابت کف‌پوش و سنگفرش هستیم.

 
وی با بیان اینکه ما باید پاسخگوی اعتماد مردم باشیم، گفت: در شورای چهارم شکم ما بزرگ‌تر و هیکل پهن‌تر شده است.

 
باقری‌خطیبانی گفت: شهردار رشت سند پرداخت پاداش به پرسنل و مدیران شهرداری را کاملاً مخفیانه نگه داشته است.

 
وی، حضور در شورای رشت را بدترین دوران زندگی و فعالیت خود دانست و تصریح کرد: به‌ زودی برخی موارد را اطلاع‌رسانی می‌کنم.

 
عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به جمع‌آوری گیاه سنبل‌آبی از سطح تالاب عینک این شهر، اظهار کرد: از دو سازمان مردم‌نهاد که در این زمینه همکاری چشمگیری داشتند قدردانی می‌شود.

 
فاطمه شیرزاد با بیان اینکه اخیراً تعدادی برنامه فرهنگی در رشت انجام شد که اعضای شورا از برگزاری آن بی‌اطلاع هستند، گفت: از رئیس شورا می‌خواهیم به موضوعات مذکور توجه بیشتری داشته باشد.

 
محمد رفیعی‌نوده رئیس فعلی شورای شهر رشت از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه این شورا در هفته آینده خبر داد./دانشجو