تاریخ : 11:13 - 1395/06/12
کد خبر : 56571
سرویس خبری :
 

چرا ما از میزان دارایی ها و املاک موسسه ثامن الحجج خبر نداریم؟

سوال یکی از سپرده گذاران ثامن الحجج:

چرا ما از میزان دارایی ها و املاک موسسه ثامن الحجج خبر نداریم؟

ما سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج (ع) نزدیک به یکسال هست که در اثر مسدود شدن سپرده هایمان که اندوخته یک عمر زحمت و تلاش ما بوده است و به علت عدم دسترسی به اصل و سود سپرده هایمان دچارگرفتاری و مصائب بسیاری گشته ایم که حقیقتا در یک نامه نمی گنجد.

کارگرآنلاین: ما سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج (ع) نزدیک به یکسال هست که در اثر مسدود شدن سپرده هایمان که اندوخته یک عمر زحمت و تلاش ما بوده است و به علت عدم دسترسی به اصل و سود سپرده هایمان دچارگرفتاری و مصائب بسیاری گشته ایم که حقیقتا در یک نامه نمی گنجد.

 لیکن علاوه بر مشکلاتی که این بی پولی برای ما ایجاد کرده است ، معضل بزرگ دیگر بلاتکلیفی زجر آور ما است و عدم اطلاع رسانی و شفاف سازی از جانب مسئولین امر ساماندهی این موسسه و تناقض گویی های مسئولین که باعث شده فضا برای سواستفاده برخی دلالان فرصت طلب و شایعه سازی و اخبار ناموثق و  متناقض باز شود که این اخبار و شایعات حقیقتا روح و روان ما سپرده گذاران را همانند سوهان می خراشد و در یکسال گذشته استرس ، تشویش ، نگرانی و بلاتکلیفی ، ارامش و أسایش را از همه سپرده گذاران وخانواده هایشان سلب کرده است.

متاسفانه ما سپرده گذاران در حرف صاحب اصلی املاک واموال این موسسه معرفی می شویم ولی در عمل بیگانه محسوب می شویم و نه از امار و ارقام واقعی تعداد سپرده گذاران و منابع سپرده انها ، اطلاع درستی به ما داده شده است و نه از میزان دارایی ها و املاک این موسسه که صاحبان واقعی انها ، سپرده گذاران گرفتار هستند ، و نه از گزارشهای حسابرسی متعددی که شرکتهای حسابرسی معتمد و یا کارشناسان محترم دادگستری تا بحال انجام داده اند .

خواهشمندیم کمی هم به سپرده گذاران اعتماد شود و راهی برای ارتباط مستقیم با انها باز شود ، بلکه باعث خیر و برکت گردد که حتما همچنین خواهد شد انشااله

یکی از برکات این ارتباط میتواند دسترسی سپرده گذاران مضطرب و نگران به اخبار و اطلاعات درست و موثق از منبع قابل اعتماد باشد و به تبع ان کوتاه شدن دست دلالان و فرصت طلبانی که مایه نگرانی مضاعف سپرده گذاران دردمند شده اند.

چه بسا که خود سپرده گذاران هم به وأسطه تعداد زیادشان و پراکندگی انها در سراسر کشور اخبار و اطلاعات مفید و قابل توجهی داشته باشند که شاید بتواند کمکی در حل این بحران و گشودن گره هایی از این پرونده در اختیارمراجع ذیربط قرار دهند

به امید حل هر چه سریعتر مشکل جمعی از مردم مسلمان ایران اسلامی

وکیل ملت