تاریخ : 15:38 - 1395/06/27
کد خبر : 56867
سرویس خبری :
 

حقوق میلیاردی کارمند ایرانی اوپک از جیب مردم ایران

حقوق میلیاردی کارمند ایرانی اوپک از جیب مردم ایران

او همزمان با بستن یک قرار‌داد صوری ساعتی در مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت به عنوان کارمند ساعتی و قرار‌دادی و بدون حضور در ایران و مؤسسه مطالعات انرژی از طرف وزارت نفت به مأموریت اوپک فرستاده می‌شود.

کارگرآنلاین:  روزنامه جوان نوشته است:‌ دکتر «ح.ح» بورسیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه کاردیف انگلستان بود که پس از فارغ‌التحصیلی بدون حتی یک روز بازگشت به ایران و حضور در محل کار خود به دانشگاه Bournemouth University منتقل می‌شود. ایشان همزمان با بستن یک قرار‌داد صوری ساعتی در مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت به عنوان کارمند ساعتی و قرار‌دادی و بدون حضور در ایران و مؤسسه مطالعات انرژی از طرف وزارت نفت به مأموریت اوپک فرستاده می‌شود تا در دبیرخانه اوپک به عنوان کارمند رسمی وزارت نفت ایران مأمور و مشغول کار شود و در حال حاضر نیز همزمان در دانشگاه بورنموث انگلستان و با هزینه وزارت نفت در دبیرخانه اوپک در وین اتریش مشغول و مسئول بخش آمار می‌باشد. ضمناً با هزینه سالانه چند میلیاردی که توسط وزارت نفت و مؤسسه مطالعات انرژی پرداخت می‌شود، مجله‌ای به عنوان انرژی و آمار منتشر می‌کند که در آن با هزینه تحمیلی چند میلیاردی به مؤسسه انرژی و از جیب وزارت نفت برای مدیران نیازمند به کارهای علمی سفارشی مقاله چاپ می‌کند تا ارتقای سالانه بگیرند.

حال چند سؤال؟

1-  چرا بانک مرکزی پیگیر بازگشت ایشان به ایران و محل کارش نیست؟

2 - چرا مؤسسه مطالعات انرژی به رغم دانستن اینکه ایشان بورسیه بانک مرکزی است با ایشان قرار‌داد بسته است، بدون حضور در محل کار؟

3- نحوه مأموریت ایشان از طرف وزارت نفت و امور اوپک به وین به عنوان کارمند رسمی چگونه است، به رغم آنکه امور اوپک و وزارت نفت می‌داند ایشان بورسیه بانک مرکزی بوده است.

4- اصرار رئیس مؤسسه برای هیئت علمی کردن ایشان در مؤسسه مطالعات به رغم اینکه می‌داند تابعیت انگلیس را داشته و هیچ‌گاه به ایران باز نخواهد گشت، چیست؟