تاریخ : 12:44 - 1395/08/12
کد خبر : 58620
سرویس خبری :
 

 تجمع اعتراضی گسترده سهامداران پدیده شاندیز در مقابل مجلس

تجمع اعتراضی گسترده سهامداران پدیده شاندیز در مقابل مجلس

صبح روز گذشته تعداد زیادی از سهامداران پدیده شاندیز در اعتراض به 2 سال بلاتکلیفی و وعده مسؤولان و پنج سال تبلیغات صداوسیما در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

کارگرآنلاین: روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه همانند روزهای گذشته این سهامداران با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهایی در مقابل مجلس تجمع کردند که گرمابی نماینده نیشابور جهت رسیدگی به میان آن ها آمد.

از ابتدای صبح روز سه شنبه ، نیروهای موتوری یگان ویژه و تعدادی از خودروهای نیروی انتظامی، در خیابان‌های اطراف مجلس و مقابل در اصلی آن مستقر شده بودند تا از گسترش تجمعات اعتراضی جلوگیری کنند؛ گفته می‌شود که شاید این شدت گرفتن تدابیر امنیتی در اطراف مجلس، به دلیل برگزاری همزمان جلسه‌ی رأی اعتماد به سه وزیر دولت در داخل مجلس بوده است.

این سرمایه‌گذاران برای رسیدگی به مشکلاتشان ماه هاست که تجمع می کنند. بطوریکه در هفته گذشته نیز همزمان با حضور دادستان کل کشور در سازمان صدا و سیما، جمعی از سهامداران پدیده شاندیز در مقابل این سازمان تجمع کردند.

شرکت پدیده در سال ٨٣ تأسیس شد، اما در طول بیش از یک دهه فعالیت خود همواره در عمل کردن به وعده‌های خود با مشکلاتی روبه‌رو شده است و سرمایه‌گذاران بسیاری در پروژه‌های این شرکت سرمایه خود را از دست داده‌اند که منجر به شکایت‌های متعدد و بازداشت شماری از عوامل بلندپایه‌ی این شرکت شد. محسن پهلوان، مدیرعامل این شرکت در هفتم مردادماه بازداشت شد و پس از او، تعداد دیگری از اعضای این شرکت هم بازداشت شدند؛ تعداد این بازداشتی‌ها تاکنون به ۱۸ نفر رسیده است.

منبع: جار پرس