تاریخ : 09:03 - 1399/12/05
کد خبر : 591650
سرویس خبری : فرهنگی
 

برنامه های ایام میلاد نور استان اصفهان اعلام شد / شعار ایام میلاد نورهیچ یتیمی بدون پدر معنوی نباشد  

برنامه های ایام میلاد نور استان اصفهان اعلام شد / شعار ایام میلاد نورهیچ یتیمی بدون پدر معنوی نباشد  

نشست برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های ایام مبارک میلاد نور استان اصفهان با حضور دبیران اجرایی شهرستانهای استان برگزار شد و آخرین هماهنگی ها و تباد نظرهای لازم با اعضا اتخاذ گردید . 

کارگر آنلاین | حجه الاسلام دست افکن دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان اصفهان در مصاحبه با مرکز اطلاع رسانی بنیاد بین المللی غدیر گفت : در این نشست 2 ساعته ابتدا تعدادی از ائمۀ جمعۀ شهرستانها با ارائۀ گزارشی از برنامه های اجرا شدۀ ایام دهه امامت و ولایت گذشته ، نظرات و پیشنهادات کاربردی خود برای برنامه های گرامیداشت ایام فرخندۀ میلاد نور را اعلام کرد. 


حجت الاسلام والمسلمین دست افکن ضمن تقدیر فراوان از حاضرین و تمامی کسانی که برای تحقق امر غدیر و تبلیغ و ترویج اندیشۀ والای ولایت و امامت تلاش کردند گفت : بی تردید راه طولانی را برای انجام وظایف خود در ادای حق غدیر و امیرالمومنین علیه السلام در پیش داریم . لذا باید با تمام توان به دنبال احقاق این حقوق باشیم که در بعد حکومتی آن اجرایی کردن آموزه های علوی و جاری و ساری نمودن این مضامین و دستورات الهی در سطوح جامعه ایران اسلامی است . 

وی تشکیل مداوم نشستهای ستادهای شهرستانی ، حامی یابی برای بیش از 13000 یتیم استان اصفهان  با همکاری کمیته امداد و طرح محسنین ،  برگزاری و تشکیل کارگاه های آموزشی مجازی غدیرشناسی و نهج البلاغه خوانی در مساجد استان ، برگزاری نشستهای معرفت افزای علوی با محوریت آموزه های علوی ، تولید و انتشار کیلیپ ، فیلم کوتاه ، پوستر ، موشن گرافی ، اینفوگرافی و سایرمحصولات فرهنگی ترویجی علوی برای پوشش دادن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان ، برگزاری جشنهای علوی با رعایت کامل دستورات بهداشتی در مساجد و تکایا ، ادارات و ....... ، برگزاری نشست های معرفتی معارفی در صدا وسیمای استان ، انجام و اجرای مرحلۀ سوم کمک های مومنانه به نیازمندان با نام امیرالمومنین (ع) تا عید نوروز با همکاری کمیته امداد استان ، تهیه و تامین جهیزیه برای نیازمندان جوان در شرف ازدواج ، تشکیل نشستهای دانشجویی پرسش و پاسخ با موضوعات امیرالمومنین و نهج البلاغه در دانشگاه های استان ، غبار روبی از گلزار شهدا و دستگیری از مستمندان را برخی از برنامه های این ایام در استان اصفهان اعلام کردند .