تاریخ : 10:16 - 1395/10/13
کد خبر : 59917
سرویس خبری :
 

پشت پرده گورخوابی فرزند شهید! +عکس

یک شیطنت رسانه ای

پشت پرده گورخوابی فرزند شهید! +عکس

رسانه های محلی استان گیلان با انتشار چند تصویر از گورخوابی یک فرزند شهید خبر دادند در حالی که هیچ اسم و نشانی از این فرد وجود ندارد.

به گزارش کارگرآنلاین، تعدادی از سایت های رسمی استان گیلان با انتشار چند تصویر از گور خوابی مدرن یک فرزند شهید در انزلی که در لوله فاضلاب و در میان زباله ها می خوابد سخن گفتند.

بنابراین گزارش، هر چند این تصاویر و تصور اینکه فرد داخل آن یک فرزند شهید باشد سخت است اما رئیس بنیاد شهید انزلی موضوع کارتن خوابی و گور خوابی فرزند شهید را در این شهرستان از اساس ناصحیح و کذب می داند.



بنابر پیگیری ها هیچ فرزند شهیدی در این شهرستان و در محل مشخص شده نمی خوابد و این موضوع یک شیطنت رسانه ای جهت بهره برداری سیاسی در شرایط فعلی و مطرح شدن اسم پدیده گورخوابی است.

گورخوابی هر چند شایسته نیست اما در تهران مشخص شد که عمدتا  افراد دارای اعتیاد و مفاسد اخلاقی را شامل می شد و عموماً ارائه امکانات داخل شهری همچون گرمخانه حداقل می تواند مانع این پدیده شود.

اما بیان این موضوع  که یک فرزند شهید گورخواب است شیططنت غیر قابل بخشودنی برخی از رسانه ها بوده است که تلاش کردند تا این پدیده را به میان جامعه ایثارگری کشور بکشانند./ شهدای ایران