تاریخ : 11:18 - 1395/10/28
کد خبر : 60471
سرویس خبری :
 

 ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه ها با بخشودگی جرائم بیمه ای

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه ها با بخشودگی جرائم بیمه ای

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب سرعت بازپرداخت بدهی ها می شود، گفت: این امر باعث ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه ها و آینده شرکتها خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، علیرضا محجوب اظهار داشت: موضوع بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب یکی از موضوعاتی بوده که کارفرمایان همواره پیگیر آن بوده اند.
وی افزود: کارفرمایان تمایل دارند برای فرار از جرائم بیمه ای هرچه سریعتر حق بیمه خود را پرداخت کنند و این امر با حذف جرائم بیمه ای عملی می شود.
محجوب گفت: سازمان تامین اجتماعی با حذف جرائم بیمه ای، عملا فرصتی برای اینکه تمامی کارفرمایان، خوش حساب شوند را فراهم می کند.
وی ادامه داد: این امر قابل انجام است مشروط بر اینکه سازمان بتواند طبق قانون در این زمینه عمل کند.
محجوب افزود: سازمان تامین اجتماعی با این اتفاق هم حق بیمه کارفرمایان را جمع آوری می نماید و هم آنان را به صورت خودکار و بدون مراجعه حضوری، آماده برای پرداخت حق بیمه می نماید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پذیرش کارفرما و دریافت حق بیمه و ارائه خدمات به بیمه شدگان  باید شرایط بیش از پیش آسان شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی است که وظیفه اش ایجاد رضایتمندی و امنیت خاطر در سطح جامعه است و با این اقدام، حرکتی سازنده انجام داده است.