تاریخ : 11:33 - 1395/11/02
کد خبر : 60672
سرویس خبری :
 

تکلیف سهامداران پدیده شاندیز روشن شد

تکلیف سهامداران پدیده شاندیز روشن شد

عضو هیات مدیره پدیده شاندیز با اعلام قول مساعد مدیرعامل بورس برای صدور مجوز گشایش اتاق مبادلات سهام گفت: با راه اندازی اتاق ثبت سهام، بیش از ۱۰۰ هزار سهم بلاتکلیف و غیرقانونی به ثبت رسید.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت پدیده، حمیدرضا کریمویی گفت: با راه اندازی اتاق ثبت سهام از 25 دی ماه افرادی که در گذشته اقدام به نقل و انتقال سهم کرده اما موفق به ثبت آن نشده بودند می توانند نسبت به ثبت نقل و انتقال در دفاتر سهام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از سهام شرکت پدیده در اختیار مردم قرار دارد باید شرایطی فراهم می شد که بیشترین نفع برای سهامداران ایجاد شود و در همین راستا ساماندهی سهام معامله شده خارج از این شرکت و نقل و انتقال سهام به صورت قانونی در دستور کار قرار گرفت.

وکریمویی ادامه داد: نرم افزار اتاق مبادلات بورس طراحی شده و دستورالعمل این اتاق و بیانیه وضعیت پروژه نیز تهیه و تحویل شده و منتظر تایید آن هستیم. قیمت سهام در یک مرحله تعیین و به تایید ستاد تدبیر نیز رسید و پیگیری از سازمان بورس برای اخذ مجوز معامله و نقل و انتقال سهام هم طی جلسات متعدد با سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

وی با اشاره به نشست 26 دی با معاون وزیر کشور و قول مساعد مدیرعامل بورس نسبت به همکاری و صدور مجوز گشایش اتاق مبادلات سهام این شرکت افزود: امید است این امر به زودی محقق شود.