تاریخ : 12:04 - 1395/11/17
کد خبر : 61222
سرویس خبری : سیاسی
 

اگر «آخوندی» به نشست بررسی استیضاحش دعوت نشده بود پس معاونان وی در جلسه چه می‌کردند؟

اگر «آخوندی» به نشست بررسی استیضاحش دعوت نشده بود پس معاونان وی در جلسه چه می‌کردند؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر آخوندی به نشست بررسی استیضاحش در کمیسیون عمران دعوت نشده بود پس معاونان وی در نشست چه می‌کردند؟

به گزارش کارگرآنلاین، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در نشست اخیر کمیسیون عمران که عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حضور نیافته بود، همه معاونان او به جز یک نفر، آمده بودند.

وی افزود: اینها می‌گویند آخوندی باید کتبی دعوت می‌شده؛ هرچند ما دعوت کرده بودیم اما هیأت رئیسه قبول نکرد و گفت باید این دعوت رسمی باشد و گفتند باید جلسه مجدد برگزار شود. بر اساس نامه هیأت رئیسه مجلس، ما یکشنبه جلسه بررسی استیضاح آخوندی را مجدد برگزار می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس برهمین اساس اضافه کرد: اینکه می‌گویند دعوت نشده که نمی‌شود! چراکه به دفتر آنها گفته شده بود و خبر داشتند.

«مدیر کل امور پارلمانی آخوندی به کمیسیون عمران نامه داده بود که طی آن چندین نفر را به کمیسیون معرفی کرده بود و در آن نامه عنوان شده بود که این اسامی برای حضور در نشست هماهنگی شود؛ مفهوم این است که آنها خبر داشتند و آخوندی دعوت شده بود.»

بدری با اشاره به محورها و دلایل اصلی درخواست‌کنندگان برای استیضاح آخوندی،‌ عنوان کرد: طرح استیضاح وزیر راه 13 محور اصلی داشت که بیشتر بر پایه مباحث مدیریتی و موضوع حادثه قطار سمنان مشهد و دیگر مباحث بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران برگزار کننده جلسات بررسی استیضاح آخوندی به عنوان کمیسیون اصلی بود گفت: کمیسیون این موضوع را تا پایان رسیدگی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: یکشنبه هفته آتی نشست استیضاح وزیر راه مجددا برگزار می‌شود؛‌ ما به صورت مکتوب از وی دعوت می‌کنیم که یکشنبه در جلسه حضور یابد که امیدواریم حاضر شود.