تاریخ : 10:09 - 1395/12/05
کد خبر : 61614
سرویس خبری :
 

اعتراض کارگران پتروشمی تکس آریا به اخراج احتمالی

در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام صورت گرفت؛

اعتراض کارگران پتروشمی تکس آریا به اخراج احتمالی

45 تن از کارگران شرکت پتروشیمی تکس آریا برای دومین بار طی روزهای گذشته نسبت به تصمیمی که کارفرما برای اخراج آنها گرفته است دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش کارگرآنلاین، 45 تن از کارگران شرکت پتروشیمی تکس آریا برای دومین بار طی روزهای گذشته نسبت به دستور اخراج خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

یکی از کارگران در همین زمینه به خبرنگار ایلنا گفت: در حالی که هیچ مشکلی از بابت روند تولید وجود نداشت، کارفرما در تاریخ پنجم بهمن ماه دستور اخراج 45 تن از کارگران را صادر کرد.

وی ادامه داد: با اعلام این دستور تعدیل، در مقام زیان‌‌کار، اعتراض خود را اعلام و دست به تجمع زدیم که همان زمان با پادرمیانی اداره کار منطقه این دستور ملغی و به کار خود بازگشتیم.

این کارگر افزود: با این حال کارفرما بار دیگر براجرای دستور اخراج اصرار و اعلام کرد که این 45 نفر نهایتا تا روز 5 اسفندماه سال جاری اخراج خواهند شد و برای همین تجمع اعتراضی خود را برای دومین بار آغاز کردیم.

به گفته این کارگر، تصمیم اخراج کارگران به دلیل اختلافات بین مدیران ارشد شرکت صورت گرفته است و کارگران قربانی اختلافات مدیریتی بین دو شرکت شیمی تکس آریا و شیمی بافت شده‌اند.

15

14

13

12

ایلنا