تاریخ : 08:23 - 1395/12/19
کد خبر : 61947
سرویس خبری :
 

کلاه‌برداری از صاحبان سهام عدالت

مشمولان سهام عدالت مراقب افراد سودجو باشند؛

کلاه‌برداری از صاحبان سهام عدالت

دریافت هر گونه وجه نقد بابت اقداماتی از جمله ارائه صورتحساب سهام عدالت و صدور قبض پرداخت این سامانه توسط شرکتها، افراد و ... غیرقانونی و ممنوع است.

به گزارش کارگرآنلاین؛ سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود اطلاع‌رسانی گسترده و هشدارهای این سازمان مبنی بر این که سهام عدالت در حال حاضر قابلیت خرید و فروش ندارد و مشمولین و دارندگان این سهام باید مراقب افراد سودجود باشند، متاسفانه به تازگی و پس از رونمایی از سامانه سهام عدالت افراد سودجو از طرق مختلف از جمله دریافت وجه نقد بابت ارائه فرم صورتحساب سهام عدالت و ... اقدام به کلاهبرداری از مشمولان می‌کنند.

بر این اساس ضمن تاکید دوباره بر این مطلب که مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت، صرفا سامانه رسمی این سهام به نشانی www.samanese.ir است؛ از مشمولین درخواست می‌شود خبرها و اطلاعیه‌های مربوط به سهام عدالت را تنها از طریق این سامانه پیگیری کنند.

بعلاوه این که دریافت هر گونه وجه نقد بابت اقداماتی از جمله ارائه صورتحساب سهام عدالت و صدور قبض پرداخت این سامانه توسط شرکتها، افراد و ... غیرقانونی می‌باشد و مشمولان باید به این موضوعات توجه کنند.

همچنین برای اطلاع و آگاهی بیشتر مشمولین موارد زیر مورد تاکید قرار می‌گیرد:

* در طرح ساماندهی سهام عدالت شرکتهای تعاونی شهرستانی و شرکتهای سرمایه گذار استانی سهام عدالت مجاز به دریافت هیچ گونه وجهی از مشمولان نیستند.

* مشمولان عزیز سهام عدالت به هیچ وجه نباید پولی بابت صورتحساب سهام عدالت به شرکتهای تعاونی و سرمایه گذاری سهام عدالت پرداخت کنند.

* مشمولان سهام عدالت از پرداخت پول بابت سهام عدالت به سایر اشخاص جدا خودداری کنند.