تاریخ : 12:06 - 1395/12/23
کد خبر : 62043
سرویس خبری :
 

حداقل حقوق ۲ میلیون تومان تعیین شد

حداقل حقوق ۲ میلیون تومان تعیین شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه‌وبودجه برای مردم کف حقوق دو میلیون تومانی در نظر گرفته‌شده است که بی‌شک تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش کارگرآنلاین،  محمود بهمنی با اشاره به اینکه در برنامه‌وبودجه مسائل خوبی برای مردم در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: در نظر گرفتن کف حقوق ۲ میلیون تومان برای مردم یکی از این موارد است که بدون شک نقش تأثیرگذاری را در زندگی مردم ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه حذف مالیات مقوله دیگری است که می‌تواند برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک خوبی باشد، افزود: در خصوص مددجویان کمیته امام خمینی (ره) و یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی کشور نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته به‌گونه‌ای که بنا است با برنامه‌ریزی‌های جدید درآمد و مزایا این قشر تا حدود ۳ الی ۴ برابر افزایش پیدا کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌طورقطع موارد یادشده پیرامون مسائل برنامه‌وبودجه سبب کاهش اختلاف طبقاتی در سطح کشور خواهد شد و کاهش ضریب جینی در اقتصاد را شاهد خواهیم بود از طرفی امید است با افزایش قیمت نفت گشایشی در اقتصاد حاصل شود.

بهمنی با تأکید بر اینکه اعلام‌شده متروی هشتگرد تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بدین منظور باید زیرساخت‌ها آماده شود چراکه با راه‌اندازی این پروژه شاهد افزایش جمعیت در آن منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی ادامه مسیر آزادراه همت و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌هایی چون متروی هشتگرد شاهد تسهیل در عبور و مرور جاده‌ای خواهیم بود، تصریح کرد: بنا است جاده طالقان با یک دوربرگردان و بدون تونل در سال آینده افتتاح شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پروژه گازرسانی به شهرستان طالقان نیز در نیمه اول سال آینده به اتمام می‌رسد./مهر