تاریخ : 08:45 - 1395/12/25
کد خبر : 62067
سرویس خبری :
 

تجاوز گروهی تروریست های داعش به یک دختر 21 ساله +عکس

تجاوز گروهی تروریست های داعش به یک دختر 21 ساله +عکس

نادیا مراد دختر جوان ایزدی که مورد ازار و اذیت های جنسی تروریست های داعش قرار گرفته است، با حضور در سازمان ملل داستان غمبار خود را روایت کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، این دختر ۲۱ ساله ایزدی با حضور در سازمان ملل متحد و در حضور ماتیو وایکرافت و محمد علی الحکیم سفرای انگلستان و عراق، درباره جنایات وحشتناکی که تروریست ها در حق او و دیگر دوستانش انجام داده بودند سخن گفت.

وی که به عنوان سفیر حسن نیت درباره قربانیان تجاوز و خشونت جنسی تروریست ها  انتخاب شده بود،در حالی که اشک امانش را بریده بود،  گفت: «من مانند دیگر دوستانم مثل فریده، شیرین و بقیه دختران ایزدی قربانی جنایات وحشتناک داعش از نظر جسمی و روحی قرار گرفته ایم می خواهم در مورد این جنایات حرف بزنم. درباره جنایاتی که این تروریست ها بدون توجه به زجه های من و دوستانم بر ما روا داشتند.

نادیا تصریح کرد: «تصمیم گرفتم برای تحقق عدالت بکوشم و درباره جنایات داعش سخن بگویم که هزینه گزافی به خاطر آن پرداخته ام».

وی با ابراز ناامیدی از اقدام شورای امنیت و جامعه جهانی برای بازخواست داعش به خاطر جنایاتش، تصریح کرد: به همین دلیل داعش بی پروا به جنایاتش برای نابودسازی اقلیت های مسیحی، ایزدی، صابئی و غیره که زمانی جزئی از جامعۀ عراق بودند، ادامه می دهد./مجله دوستان