تاریخ : 09:51 - 1396/01/30
کد خبر : 62345
سرویس خبری :
 

اعتراف تلخ به آزار شیطانی دختر محبوب گوگل در جنگل+ عکس

اعتراف تلخ به آزار شیطانی دختر محبوب گوگل در جنگل+ عکس

"آنجلو کولون اورتیز"، 31 ساله به اتهام قتل کارمند شرکت گوگل "ونسا مارکوت" بازداشت شد.

به گزارش کارگرآنلاین، "ونسا مارکوت" 27 ساله کارمند شرکت گوگل بعدازظهر یکشنبه آگوست سال گذشته خانه را به قصد پیاده روی در ماساچوست ترک کرد، اما عدم بازگشتش به خانه موجب نگرانی مادرش شد. خانواده ونسا پلیس رادر جریان مفقودی وی گذاشتند تا اینکه در نتیجه تحقیقات پلیس جسدش در منطقه جنگلی پیدا شد.

پلیس تحقیقات خود را در مورد مشخص شدن علت مرگ قربانی آغاز کرد. دختر جوان که برای تعطیلات آخر هفته به دیدن مادرش رفته بود دچار این سرنوشت تلخ شد. ونسا آخرین بار ساعت یک بعدازظهر که برای رفتن پیاده روی عازم مرکز شهر شده بود، دیده شد و ساعت 8:10 شب جنازه وی بعد از جستجوهای پلیس در یک منطقه پوشیده از درخت کشف شد.

حال بعد از گذشت حدود 8 ماه طی تحقیقات پلیس فرد مظنون بازداشت شد و تحت بازجویی قرار دارد. قربانی در سال 2011 در رشته تبلیغات از دانشگاه بوستون فارغ التحصیل شد و کار خود را در یک شرکت تبلیغاتی آنلاین آغاز کرد، سپس در ژانویه 2015 با تغییر فیلد کاری اش به عنوان مسئول مراقبت های بهداشتی شرکت گوگل در نیویورک مشغول به کار شد.

خانواده مارکوت از اینکه عدالت در مورد دخترشان اجرا می شود ابراز خوشحالی کردند. آنجلو کولون اورتیز با اتهام حمله وحشیانه، حمله با نیت تجاوز به عنف و قتل مواجه است. متهم براساس نتیجه آزمایش دی ان ای و اظهارات شاهدان از روی مشخصات ظاهری و شماره پلاک ماشینش شناسایی و بازداشت شد.

طبق اظهارات همکاران قربانی در شرکت شور و شوق وی برای انجام کارهای خیرخواهانه و ورزش قابل ستودنی بوده است. خانواده مارکوت اواخر روز شنبه با انتشار بیانیه ای از تمام افرادی که در شناسایی فرد مظنون نقش داشتند، تشکر کردند./رکنا