تاریخ : 16:06 - 1396/02/23
کد خبر : 63174
سرویس خبری : ورزشی
 

سومین ازدواج فوتبالیست سرشناس کشورمان با خانم بازیگر پرحاشیه!

سومین ازدواج فوتبالیست سرشناس کشورمان با خانم بازیگر پرحاشیه!

ستاره مشهور فوتبال ایران وقتی توانست در جوانی و قبل از 20 ساله شدن نامی برای خود در پایتخت دست و پا کند، اطرافش خیلی شلوغ شد و حاشیه به سراغش آمد.

به گزارش کارگرآنلاین،  ستاره مشهور فوتبال ایران وقتی توانست در جوانی و قبل از 20 ساله شدن نامی برای خود در پایتخت دست و پا کند، اطرافش خیلی شلوغ شد و حاشیه به سراغش آمد.

در همین زمان ناگهان خبر آمد او قصد دارد ازدواج کند و خیلی ها خوشحال شدند که این ستاره فوتبال با خیلی ها فرق دارد و می خواهد راه درست را انتخاب کند.

این ستاره مطرح تصمیم خود را عملی کرد و ازدواج کرد اما با زنی بسیار بزرگ تر از خودش از نظر سن و سال و تنها به خاطر ثروت فراوان! نتیجه همانی شد که همه انتظار داشتند و آقای ستاره بعد از چند سال زندگی مشترک طلاق گرفت و البته تمام ثروتش را هم از دست داد.

او بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حتی این موضوع را به طور رسمی در اینستاگرامش اعلام و بارها عکسش را با همسرش منتشر کرد.این ازدواج هم بیشتر از چند ماه دوام نداشت و او در فضای مجازی مجرد شدن دوباره اش را اعلام کرد!

حالا خبر می رسد آقای ستاره به دنبال ازدواج سوم است.این بار او یک هنرپیشه و سوپراستار خانم را برای زندگی مشترک انتخاب کرده است.

این سوپر استار هم پیش از این حواشی فراوانی اطرافش دیده می شد و حتی با یکی از مافیای هنر رابطه داشت!/جام نیوز