تاریخ : 12:52 - 1396/03/05
کد خبر : 63908
سرویس خبری : فرهنگی
 

همسرتان را با چند میلیارد عوض می‌کنید؟ +فیلم

همسرتان را با چند میلیارد عوض می‌کنید؟ +فیلم

این روزها باورهای غلطی در میان افکار عمومی درمورد میزان دریافتی شهدای مدافع حرم جا افتاده است.

به گزارش کارگرآنلاین؛ گروه تروریستی صهیونیستی داعش با حمایت اربابان منطقه‌ای و آمریکا سعی داشت اماکن مذهبی شیعیان را در عراق و سوریه مورد تجاوز قرار دهد. اعضای این گروه تروریستی و هم‌پیمانان‌شان هیچ شناختی از غیرت و تعصب مسلمانان نداشته و تصور چنین خروشی را در مقابل تهدید اماکن مذهبی نداشتند.
 
پس از نزدیک شدن تروریست‌ها به مناطق و اماکن مذهبی ازجمله حرم حضرت زینب (س) جوانان یا غیرت از جای‌جای ایران اسلامی در قالب مدافعان حرم به کمک نیروهای بسیجی و ارتش سوریه و عراق شتافتند تا مسیر خود را در حمایت از مرزهای اسلام به جهانیان نشان دهند. آرمانی که شهادت را برای بسیاری از رزمندگان به ارمغان آورده است.
 
خوشبختانه مردم ایران اسلامی برای تقدیر از رشادت رزمندگان و شهیدان این راه سنگ تمام گذاشتند اما در برخی موارد شاهد ایجاد باورهای غلطی در میان عده‌ای اندک هستیم. باورهایی که گاه موجب آزار و اذیت خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌شود.
 
اما آیا این افراد تصور کرده‌اند که از دست دادن همسر، برادر، پدر و یا عضوی از خانواده در راه اسلام و حفاظت از حرم انبیا و امامان چه ارزشی دارد؟
 
آیا افرادی که خانواده‌های شهدای مدافع حرم را غنی از ثروت می‌دانند و دریافتی این خانواده‌ها را ارقامی نجومی می‌دانند به این مسئله فکر کرده‌اند که در ازاء چه میزان پول حاضرند تا عزیزترین افراد زندگی خود را از دست بدهند؟
 
در ویدئو زیر دردودل همسر شهید مدافع حرم در مورد میزان دریافتی خانواده از ارگان‌های مربوطه را مشاهده می‌کنید.