تاریخ : 14:16 - 1396/03/05
کد خبر : 63917
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

چند درصد از سپرده گذاران میزان هنوز تعیین تکلیف نشده اند؟

قاضی زاده هاشمی:

چند درصد از سپرده گذاران میزان هنوز تعیین تکلیف نشده اند؟

نماینده مردم سرخس در مجلس، از تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه میزان تا سقف ٥٠ میلیون خبر دادو گفت: بیش از ٧٠ درصد سپرده گذاران این موسسه سپرده بیش از ٥٠ میلیون تومان دارند.

به گزارش کارگرآنلاین، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با  خانه ملت، با اشاره به آغاز به کار دوباره پدیده ، گفت: تا ٦ ماه آینده مشکلات پدیده رفع می شود و این پروژه به فعالیت های قبل خود باز خواهد گشت، همچنین وزارت کشور در شناسایی مشکلات این پروژه و برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف حول محور آن تلاش های بسیار داشته است.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در خصوص پروژه پدیده دیگر نگرانی وجود ندارد و حق و حقوق سرمایه گذاران بدون کم و کاست در پروژه سرمایه گذاری شده است.

تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان در دست قوه قضاییه

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت موسسه میزان، گفت: در خصوص این موسسه سپرده ها تا سقف ٥٠ میلیون ریال از سوی بانک صادرات در حال تعیین تکلیف است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در حال حاضر نگرانی سپرده گذارانی که بیش از ٥٠ میلیون در این موسسه سپرده دارند باید رفع شود و رقمی در حدرد ٣ هزار و ٤٠٠ نفر یعنی ٧٠ درصد سپرده گذاران سرمایه ای که در این موسسه سپرده کرده اند بیش از ٥٠ میلیون تومان است از این رو در بلاتکلیفی هستند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در حال حاضر با همکاری قوه قضاییه تعیین تکلیف سپرده گذاران یاد شده نیز در مقاطع بعدی انجام خواهد شد. مایملک موسسه میزان نیز برای تأدیه بدهی ها به بانک صادرات واگذار شده است.