تاریخ : 11:30 - 1396/03/10
کد خبر : 64180
سرویس خبری : فرهنگی
 

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سلفی کارگر، تلاش، زندگی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سلفی کارگر، تلاش، زندگی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس سلفی کارگر، تلاش، زندگی " تا ١٠ تیرماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش کارگرآنلاین، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ضمن قدردانی از هنرمندان و علاقه مندانی که تا به امروز آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند، گفت: دبیرخانه و هیئت اجرایی جشنواره، در پی استقبال علاقمندان و درخواست آنها، مهلت ارسال آثار را به جشنواره عکس سلفی کارگر، تلاش، زندگی ، تا ١٠ تیرماه سالجاری تمدید کرد.

امیرعباس تقی پور هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی کارگران عزیز در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، معدنی، کشاورزی و خدماتی به منظور ارتقای انگیزه های کاری، انعکاس و ماندگار کردن صحنه های جذاب و تاثیرگزار عرصه های مختلف زندگی شغلی و ایجاد فضای پر نشاط و خلاقانه در فضای غیر رسمی سازمانی به منظور تحرک و پویایی در محیط کاری و نیل سریع تر به اهداف سازمانی عنوان کرد و افزود: علاقمندان می بایست آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری دهم تیرماه ١٣٩٦ به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره photo@tamin.ir  ارسال نمایند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص شرایط آثار ارسالی این جشنواره تصریح کرد: علاقمندان می بایست طبق موضوع های اعلام شده (١- کارگر و محیط کار، ٢- کارگر و مطالعه، ٣- کارگر و فعالیت هنری، ٤- سفرۀکارگری، ٥- سفر یا ماموریت اداری، ٦- سلفی با اعضای خانواده، ٧- جمع دوستانه و شاد ) عکس های خود را به ثبت برسانند.

همچنین هر عکاس می‌تواند ٣ قطعه عکس شماره گذاری شده به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس را به آدرس پست الکترونیک photo@tamin.ir ارسال نماید.

یادآور می شود،به عکس اول لوح یادبود جشنواره و ٢ سکه تمام بهار آزادی و به نفر دوم و سوم نیز به به ترتیب لوح یادبود به همراه ١,٥ و ١ سکه تمام بهار آزای اهدا و به ١٥ نفر  از هنرمندانی که آثارشان پس از داوری پذیرفته شده مبلغ ٢،٠٠٠،٠٠٠ ریال بعنوان حق التصویر تقدیم می شود.

علاقمندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tamin.ir و صورت لزوم می توانند با شماره های تلفن ٦٤٥٠٣١٧٦، ٦٦٥٩٦٦٢١ و یا شماره ٨٨٦٦٥٧٢٦ تماس حاصل نمایند.