تاریخ : 11:13 - 1396/03/15
کد خبر : 64411
سرویس خبری : ورزشی
 

شرط علی کریمی برای قبول سرمربیگری نفت تهران

چرا اعلام سرمربی تیم تهرانی به تاخیر افتاد؟/جادوگر نمی‌خواهد مقابل بازیکنان قرار گیرد

شرط علی کریمی برای قبول سرمربیگری نفت تهران

علی کریمی که در آستانه سرمربیگری نفت تهران بود به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی این باشگاه هنوز پاسخ مثبتی به این درخواست نداده است.

به گزارش کارگرآنلاین، از مدت ها قبل بحث حضور علی کریمی در تیم نفت تهران به عنوان سرمربی زمزمه می شد تا اینکه مذاکرات این باشگاه با جادوگر سابق فوتبال ایران وارد مراحل جدی تری شد و حتی گفته می شد که علی کریمی در یک قدمی قبول هدایت این تیم تهرانی است. حتی اخباری مبنی بر انتخاب دستیاران او هم منتشر شد اما تب تند مذاکرات مسئولان باشگاه نفت تهران با علی کریمی پس از دو سه روز خیلی زود فروکش کرد و هیچکس هم نپرسید که چرا بعد از آن هیچ حرفی به میان نیامد.

علی کریمی که از روز اول در این باره سکوت کرده بود ظاهرا تصمیم داشته طبق عادت همیشه و مثل همان روزهایی که از استیل آذین جدا شده بود و خیلی ها پیگیر مذاکراتش با تیم های داخلی بودند اما برخلاف تمام پیش بینی ها راهی شالکه آلمان شد این بار هم تا قراردادی امضا نشده صحبت کند. اما چرا هیچ اتفاق جدیدی نیفتاد؟

واقعا چه گزینه ای برای مربیان بهتر از تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما به نظر می رسد که دلیل ادامه پیدا نکردن این مذاکرات بحث مالی بوده است.

البته کریمی مثل دوران بازیگری اش که چیزی را  فقط برای خودش نمی خواست حالا که که بحث مربیگری اش مطرح شده تفکراتش در این مورد خاص هم تغییر نکرده است. ظاهرا جادوگر خواسته که با بازیکنان مورد نظرش که همچنان با تیم نفت تهران قرارداد دارند تسویه حساب شده و در زمان عقد قرارداد با بازیکنان جدید طبق قانون، بخش اول مطالبات شان پرداخت یا این که به آن ها برای زمان مشخص چک داده شود.در واقع کریمی دوست ندارد که به خاطر مشکلات مالی احتمالی در آینده مقابل بازیکنانش قرار بگیرد.

این تصمیم کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس به این دلیل است که با این روش نه ناراحتی به وجود می ‌آید نه این که بازیکن به خودش اجازه تعطیل کردن تمرین را می دهد.در واقع علی کریمی به این دلایل فعلا به نفتی ها پاسخ مثبت نداده است که در عالم حرفه ای مربیگری خواسته به جایی دارد به خصوص که فصل گذشته نفت تهران مشکلات مالی زیادی را پشت سر گذاشت و هنوز این باشگاه مطالبات دو فصل گذشته خود را تسویه نکرده است.