تاریخ : 13:57 - 1396/03/16
کد خبر : 64499
سرویس خبری : ورزشی
 

فیلمی که ثابت می‌کند منصوریان باخت 6 بر 1 را پیش‌بینی کرده بود!

فیلمی که ثابت می‌کند منصوریان باخت 6 بر 1 را پیش‌بینی کرده بود!

تبعات شکست سنگین آبی‌پوشان کشورمان در مقابل العین امارات همچنان ادامه دارد.

به گزارش کارگرانلاین؛ هنوز سایه شکست استقلال در مقابل العین امارات بر سر بازیکنان و کادر فنی این تیم سنگینی می‌کند. دوشنبه هفته گذشته، استقلال در شبی تلخ با نتیجه 6 بر 1 مغلوب العین امارات شد و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا بازماند.

این شکست سخت و سنگین با واکنش طرفداران استقلال به‌ویژه در فضای مجازی همراه بود و در شبکه‌های اجتماعی به طرق مختلف نارضایتی خود را از بازیکنان و کادر فنی تیم محبوب‌شان نشان دادند. این شکست زمانی برای آنها سنگین‌تر شد که تیم رقیب یعنی پرسپولیس فردای آن شب موفق شد با یک گل از سد لخویای قطر بگذرد و به مرحله بعد صعود کند.

یکی از دلایل و ارکان اصلی این شکست شاید علیرضا منصوریان بود که خود نیز پس از مسابقه به آن اعتراف کرد. اما در ویدئوی زیر وی در مصاحبه‌ای در آستانه سال نو و ورود به سال 1396 شخصاً نوید اتفاقات بزرگی در تیم استقلال را می‌دهد و اظهار امیدواری می‌کند در سال جدید اتفاقاتی برای این تیم بیافتد که در تاریخ تکرار نشده باشد. حالا انگار این اتفاق افتاده و تیم آبی‌پوشان سنگین‌ترین شکست تاریخ را در بازی‌های باشگاه‌های آسیا متحمل شده است./باشگاه خبرنگاران