تاریخ : 17:39 - 1396/03/21
کد خبر : 64812
سرویس خبری : فرهنگی
 

خواننده ایرانی در آلمان درگذشت+عکس

صدای «محمد جعفری» (سارو) خاموش شد

خواننده ایرانی در آلمان درگذشت+عکس

«محمد جعفری» (سارو) هنرمند برجسته کشور و مازندران، نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در آلمان به دیار باقی شتافت.

به گزارش کارگرآنلاین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در پی‌درگذشت این هنرمند ساروی و مدیر شرکت فرهنگی هنری ساروصدا را تسلیت گفت.

متن پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری چنین است:

با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم محمد جعفری«سارو»،» نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ بعد از سالها مبارزه با بیماری سخت، در کشور آلمان به دیار باقی شتافت.

فقدان این هنرمند برجسته و فرهیخته را به مردم هنر دوست شهرستان‌ ساری و اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و هنر دوستانمازندران و کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

حمید رضا عشریه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان، به اتفاق فرماندار ساری جهت تسلی خاطر با خانواده مرحوم جعفری دیدار کردند.

ستاد ترحیم و بزرگداشت محمد جعفری «سارو » در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با حضور جمعی از هنرمندان و دوستان نزدیک این هنرمند تشکیل شد.

شایان ذکر است برنامه ترحیم و بزرگداشت مرحوم محمد جعفری (سارو)، امروز یکشنبه (٢١ خرداد) در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد./برنا