تاریخ : 11:58 - 1396/03/22
کد خبر : 64844
سرویس خبری : ورزشی
 

این ستاره فوتبال روزی 345 میلیون تومان می گیرد!

این ستاره فوتبال روزی 345 میلیون تومان می گیرد!

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در قرارداد جدیدش با باسلونا، روزانه 72هزار پوند درآمد خواهد داشت؛ یعنی دقیقه‌ای 50پوند.

به گزارش کارگرآنلاین، مدت‌هاست که باشگاه بارسلونا و لیونل مسی در تلاش برای تمدید قرارداد همکاری‌شان هستند اما شرایط مختلف از جمله دستمزد و همچنین موضوع مالیات اجازه چنین کاری را نداده است. قرارداد کنونی لئو، تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند مهیای ترک نوکمپ شود. با این حال مسی که ماه آینده میلادی 30ساله می‌شود، علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد و می‌خواهد قرارداد جدید را هرچه سریع‌تر امضا کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در این قرارداد، دستمزد این بازیکن بزرگ به فصلی 26میلیون پوند افزایش پیدا خواهد کرد. روزنامه کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شده که نمایندگان مسی با باشگاه بارسلونا به توافق نهایی نزدیک شده‌اند و به‌زودی شرایط برای امضا آماده خواهد بود. در قرارداد جدید، مبلغ درنظر گرفته شده برای فسخ، 348میلیون پوند عنوان شده که هر تیمی را برای ارائه پیشنهاد به این بازیکن منصرف می‌کند! همچنین با امضای قرارداد جدید، لئو تا سال2021 در نوکمپ ماندگار خواهد شد. او پیش از این درباره بارسلونا گفته بود: «همیشه رویا و خواسته من بوده است. دوست دارم  دوران بازی‌ام را در بارسلونا به پایان ببرم.»

بارسایی‌ها کوشیدند که مسی به 12ماه پایانی قرارداد کنونی‌اش با این تیم نرسد اما شرایط این‌گونه پیش رفت. بسیاری از این می‌ترسیدند که با رفتن لوئیس انریکه از باشگاه، مسی هم راهی تیمی دیگر شود ولی ابرستاره آرژانتینی مانده و می‌خواهد به همکاری‌اش ادامه دهد؛ البته اگر بندها و تبصره‌ها بگذارند. مشکلات مربوط به مالیات هم یکی دیگر از موانع امضای قرارداد بوده است. در اسپانیا، سختگیری‌های ویژه‌ای در این خصوص وجود دارد و همین موضوع داشت مسی را به سمت باشگاه‌های ثروتمند انگلیسی سوق می‌داد./جام نیوز