تاریخ : 10:41 - 1396/04/01
کد خبر : 65508
سرویس خبری :
 

دستگیری تیم تروریستی در قم / کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در اردبیل / دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی

دستگیری تیم تروریستی در قم / کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در اردبیل / دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی

دستگیری تیم تروریستی در قم و کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در اردبیل و دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی را پیگیری کنید.

به گطارش کارگرآنلاین،  دستگیری تیم تروریستی در قم و کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در اردبیل و دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی را پیگیری کنید.

کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در اردبیل
خبر دیگر اینکه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری به فاصله ۷۰۰ متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد. به گزارش پامچال نیوز به نقل از «ایلنا» ناصر عتباتی گفت: ۲ روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت و به نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد. در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد محموله انفجاری به مقدار ۲ کیلوگرم با میکرو کنترل جاسازی شده است که تیم چک و خنثی‌سازی سپاه وارد عمل شده و در محل آن را خنثی کرد.

دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی
همچنین دیروز نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش ازسوی اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد. به گزارش پامچال نیوز به نقل از خانه ملت، قاضی‌پور با بیان اینکه مقدار زیادی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چند عملیات کشف شده است، افزود: سرتیم‌های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب‌های قدر را داشتند که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند./جام نیوز