تاریخ : 13:48 - 1396/04/09
کد خبر : 65803
سرویس خبری : ورزشی
 

مصاحبه جنجالی رامین رضاییان

مصاحبه جنجالی رامین رضاییان

یاغی بزرگ پرسپولیسی ها به تازگی از علاقه اش برای بازی در نفت تهران خبر داده است.

به گزارش کارگرآنلاین، رامین این روزها یکی از خاصترین سوژه های نقل و انتقالاتی است که فعلا تیم آینده اش مشخص نیست. خودش می گوید که دوست دارد به اروپا برود اما شرایط پیشنهاداتش با اما و اگرهای زیادی روبرو است، استقلالی شدن او هم تقریبا منتفی شده و حالا زمان به سرعت برای ستاره جنجالی سابق پرسپولیس به سرعت در حال سپری شدن است و معلوم نیست که مقصد بعدی این مدافع راست ملی پوش کجا خواهد بود.


با این وجود، حالا یک گمانه زنی جالب شکل گرفته که مربوط به یکی از مصاحبه های قبلی خود رضاییان می شود. چند ماه پیش رضاییان در گفت و گو با یک روزنامه گفته بود که هر موقع علی کریمی سرمربیگری تیم را بر عهده گرفت حاضر است برای او مجانی بازی کند. جالب اینکه حالا کریمی سرمربی نفت تهران شده و اصلا بدش هم نمی آید که به تیم در هم ریخته نفت یک بازیکن خوب و آماده مانند رضاییان اضافه کند و این احتمال وجود دارد که بزودی به رضاییان از سوی نفت پیشنهادی داده شود.

با این وجود، به نظر نمی رسد که نفت انتخاب خوبی برای رضاییان بلند پرواز باشد. تیم نفت انبوهی از مشکلات مدیریتی دارد که معلوم نیست و علی کریمی هم تازه در مسیر مربیگری قرار گرفته است و در سال جام جهانی پیوستن به این تیم برای رضاییان ریسک بزرگی محسوب می شود. از طرف دیگر، رفتن از پرسپولیس و پیوستن به نفت یک عقبگرد بزرگ برای رضاییان محسوب می شود و این بازیکن اصلا دوست ندارد که چنین اتفاقی بیافتد. البته حالا او بخاطر صحبت هایی که داشته ممکن است با کریمی در رودربایستی قرار بگیرد و آن مصاحبه برایش دردسر ساز شود./جام نیوز