تاریخ : 17:17 - 1396/04/14
کد خبر : 66087
سرویس خبری : ورزشی
 

رازی که مهدی طارمی درباره جدایی اش از پرسپولیس پنهان کرد

رازی که مهدی طارمی درباره جدایی اش از پرسپولیس پنهان کرد

نکته بسیار مهمی در پرونده جدایی مهاجم ملی پوش از پرسپولیس مخفی مانده است.

به گزارش کارگرآنلاین،  مهدی طارمی و موضوع جدایی اش از پرسپولیس این روزها سوژه نخست اخبار فوتبال ایران هستند و هواداران پرشمار تیم سرخپوش پایتخت بی صبرانه منتظر مشخص شدن تکلیف این مهاجم بوشهری با تیمشان هستند.

آغاز جنگ آقای گل و پرسپولیس
در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود در صورت نهایی نشدن پیشنهادهای خارجی طارمی، او موظف است از روز سیزدهم تیر ماه در تمرینات شرکت کند، این بازیکن از این موضوع سرپیچی کرده و حتی در ارداوی اوکراین نیز کنار هم تیمی هایش حضور نخواهد داشت.

بحث اختلاف طارمی و پرسپولیس در این مرحله است که شواهد حاکی از آن است که پرسپولیس بابت مبلغ یک میلیون یورویی رضایت نامه به هیچ وجه تخفیف نمی دهد و از طرفی طارمی نیز پیشنهاد چندان مطلوبی از کشورهای اروپایی ندارد.

حلقه گمشده ماجرای طارمی
اما داستان پیشنهادهای اروپایی طارمی اما نکته مبهمی دارد که همه از آن مطلع نیستند. یکی  از منابع آگاه نزدیک به باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که طارمی از کشورهای هلند، روسیه، اوکراین، یونان، قبرس، چین و قطر پیشنهادهایی داشته و دارد که اتفاقا این تیم ها حاضر هستند مبلغ یک میلیون یورو که مدنظر باشگاه پرسپولیس هست را پرداخت کنند اما نکته مهم اینجاست که هیچ تیمی حاضر نمی شود این مبلغ سنگین رضایتنامه را برای قراردادی یک ساله پرداخت کند. همه این باشگاه ها یک میلیون یورو برای رضایت نامه طارمی پرداخت می کنند به شرطی که قراردادی حداقل 3 ساله با وی ببندند. در غیر این صورت درباره قرارداد یک ساله، تنها 300،400 هزار یورو به خود بازیکن پرداخت می کنند و مسئولیت گرفتن رضایت باشگاه پرسپولیس بر عهده خود طارمی خواهد بود.

بدین ترتیب توقعات بالای آقای گل فوتبال ایران باعث شده هواداران پرسپولیس از رفتار او ناراحت شوند و از طرفی با این وضعیت، باشگاه های اروپایی نیز حاضر به عقد قرارداد یک ساله با او نخواهند بود. حالا باید دید طارمی با سرنوشت فوتبالی خود چه می کند./باشگاه خبرنگاران