تاریخ : 18:16 - 1396/04/20
کد خبر : 66320
سرویس خبری : ورزشی
 

چرا سردار با جت شخصی به فرانسه رفت؟

چرا سردار با جت شخصی به فرانسه رفت؟

سردار آب پاکی را روی دست هواداران فوتبال ایران می ریزد. او تاکید می کند این فصل را در لیگ روسیه می ماند و بعد از پایان جام جهانی به لیگی جذاب و معتبر منتقل می شود.

به گزارش کارگرآنلاین، او از دلایل سفر به فرانسه می گوید. دلایلی که غیر فوتبالی است و البته شخصی. حضور سردار آزمون در پاریس، حرف و حدیث های فراوانی به وجود آورد. اینکه چرا او با جت شخصی به مرکز فرانسه رفته، ابهامی است که فقط آزمون می تواند آن را برطرف کند. سردار که طبق اعلام رسانه های خارجی از لاتزیو، وستهم و بشیکتاش ترکیه پیشنهاد بازی دریافت کرده، سفر به پاریس را غیرفوتبالی می داند و آن را بی ارتباط با این پیشنهادها: «من یک کار شخصی داشتم و البته ضروری. مجبور شدم با هواپیمای شخصی به پاریس بروم و دو روز آنجا باشم. سفر من ارتباطی به فوتبال و پیشنهادهایم نداشت و کاملا شخصی بود.»

هر روز اخبار جدیدی درباره آینده سردار آزمون منتشر می شود. مهاجم تیم ملی اما آب پاکی را روی دست تیمهای خواهانش می ریزد و تاکید می کند که در روسیه می ماند: «این فصل را در لیگ روسیه می مانم. نمی خواهم در فصل منتهی به جام جهانی در تیمی خارج از لیگ روسیه بازی کنم. برنامه من این است که بعد از جام جهانی تصمیم جدیدی بگیرم و اگر خدا خواست به لیگ های معتبر منتقل شوم. این را به همه هواداران فوتبال ایران و آنهایی که دلسوزانه نگران آینده من هستند قول می دهم.»

چند روز قبل روزنامه های ایتالیایی و البته رسانه های نزدیک به باشگاه لاتزیو در اخباری رسمی نوشتند که عقاب های رم سردار آزمون را زیر نظر گرفته و خواهان جذب او هستند. حتی روزنامه های ترکیه ای خبر دادند بشیکتاش پس از مذاکره با باشگاه روستوف به جذب آزمون نزدیک شده و بعید نیست دو بازیکن خود را در اختیار باشگاه روسی بگذارد و مهاجم تیم ملی ایران را جذب کند. سردار از برخی پیشنهادها آگاه است اما از خیلی هایشان نه : «در جریان برخی پیشنهادها هستم اما هرگز مذاکره ای انجام ندادم. در طول این مدت تمرکزم روی حضور در تمرینات روبین کازان بود و قصد داشتم اردوی اتریش را با موفقیت به پایان برسانم. ضمن اینکه تیمهای خواهان با من مذاکره نمی کنند ، بلکه به باشگاهم در روسیه نامه می نویسند و شرایط شان را می گویند. کار حرفه ای هم همین است که با باشگاهی که من با آن قرارداد دارم مذاکره کنند.»

یکی، دو روز قبل هم طبق اعلام رسانه های روسی، اسپارتاک مسکو برای جذب آزمون پیشقدم شده است. آیا سردار به این تیم که در لیگ روسیه هم حضور دارد پاسخ مثبت می دهد؟ آزمون می گوید: «من از این پیشنهاد خبر ندارم. شاید با باشگاه مذاکره کرده اند که در جریان نیستم.»

علیرضا جهانبخش چند روز قبل در مصاحبه ای از علاقه خود به همگروهی با هلند در جام جهانی گفت و اینکه دوست دارد مقابل این تیم بازی کند. سردار در این باره چه نظری دارد؟ او می گوید:« برای من فرقی نمی کند اما هر چه تیمهای قویتر در گروه ما قرار بگیرند، بهتر است.  با هر تیمی که همگروه شویم، باید تمرکز لازم را داشته باشیم. نباید خیالبافی کنیم و از حالا دعا کنیم که در گروه راحتی قرار بگیریم. از نظر من هر چه با تیمهای قویتر روبه رو شویم، از لحاظ فوتبالی به سودمان خواهد بود. هم باتجربه می شویم و هم می توانیم نکات بسیاری بیاموزیم.»/ ورزش سه