تاریخ : 09:00 - 1396/04/22
کد خبر : 66399
سرویس خبری :
 

تشریح پرونده قضایی آتنا اصلانی/احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل‌

تشریح پرونده قضایی آتنا اصلانی/احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل‌

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: احتمال ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل نیز وجود دارد و ما در پرونده قضایی «آتنا اصلانی» با یک قاتل سریالی مواجه هستیم.

به گزارش کارگرآنلاین؛ سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد  عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قضائی آتنا اصلانی در پارس‌آباد گفت: ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل که مربوط به یک زن 30 ساله در سال 93 بوده نیز دیده می‌شود که هم‌اکنون تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که قاتل آتنا در این پرونده واقعا نقش داشته که به همین دلیل نیاز است که تا پایان تحقیقات نتایج مورد بررسی قرار داده شود.

وی افزود: شمار پرونده‌هایی که احتمال می رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن‌ها نقش داشته باشد به سه پرونده می‌رسد که یکی از پرونده‌هایی که احتمال می‌رود ردپای شیطان پارس‌آباد در آن وجود داشته باشد مربوط به جسد سوخته یک زن در محله شهرک فجر پارس‌آباد است که در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کشف شده بود و بررسی این پرونده در سال 93 توسط دادستان وقت پارس‌آباد، رحیم گلزاده انجام شده و مصاحبه‌هایی نیز در این زمینه با وی انجام شده بود.

طبق مصاحبه‌های انجام یافته با دادستان وقت پارس‌آباد سریعا پس از گزارش موضوع مبنی بر یافتن یک زن کلاملا سوخته شده ماموران آگاهی پارس‌آباد سر صحنه حضور یافتند و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که این جسد بدون سر بوده و به طور کامل سوخته است که پس از آن ماموران آگاهی پارس‌آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت را در دستور کار قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب سابق پارس‌آباد بیان کرد: به منظور بررسی‌های بعدی، این جسد سوخته و بدون سر، با هماهنگی و دستور مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی منطقه شد و پس از بررسی‌های انجام یافته مشخص شد که این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، بعد از مرگ سوخته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در این شهرستان نیز هیچ مفقودی در آن برهه زمانی و تا اکنون اعلام نشده و شکایتی نیز در این خصوص وجود ندارد احتمال این‌که جنازه متعلق به فرد غیربومی باشد بسیار محتمل است./باشگاه خبرنگاران