تاریخ : 18:17 - 1396/04/24
کد خبر : 66454
سرویس خبری : فرهنگی
 

اعتراف بی سابقه حیرت انگیز و میلیاردی شهاب حسینی!

اعتراف بی سابقه حیرت انگیز و میلیاردی شهاب حسینی!

محمدحسین توتونچیان از استقبال کم‌نظیر مردم در پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، مدیر سایت ایران کنسرت و ایران نمایش گفت:

در حال حاضر (ظهر 21تیرماه) پیش‌فروش بلیت‌های «اعتراف» تا 16 مردادماه تکمیل شده است و اگر نمایش در سالنی اجرا می‌شد که امکان تعیین قیمت بلیت در اختیار تهیه‌کننده بود، رقم فروش بالایی به دست می‌آمد. این میزان استقبال به دلیل حضور استاد علی نصیریان و نیز بازیگری است که در عرصه بین المللی موفقیت داشته و احترام را برای ما کسب کرده است به همین دلیل غیر از حمایت مردم، نمی‌شد چیز دیگری را انتظار داشت چون مردم برای هنر ارزش قائل هستند و وقتی یک هنرمند خوب و محبوب کاری را عرضه می‌کند با استقبال مخاطبان روبرو می‌شود. در میزان استقبال مردم عوامل مختلفی تأثیرگذار است، اما از آنجا که نمایش «اعتراف» تبلیغات محیطی و بیلبورد شهری ندارد بیشتر به واسطه تبلیغی که خود تماشاگران انجام می‌دهند و سینه به سینه منتقل می‌شود کار مورد استقبال قرار گرفته است.

به گفته توتونچیان پیش فروش بلیت‌های «اعتراف» برای شروع اجرا از 31 خردادماه آغاز شده بود و فعلا تا 16 مردادماه بلیت‌ها تمام شده است. همچنین سه روز 17 تا 19 مردادماه هم تمدید شده است که احتمالا تا چند ساعت دیگر پُر (sold out) می‌شود.

البته این بلیت‌ها جدا از چیزی است که در گیشه تئاترشهر و به صورت صندلی اضافه (کوسن) در صورت تقاضا با قیمتی کمتر فروخته می‌شود. بر این اساس با درنظر گرفتن تعداد صندلی‌های سالن اصلی تئاترشهر و قیمت بلیت‌های نمایش که 40، 50 و 60 هزار تومان است می‌توان به رقم حدودی هر شب 32 میلیون تومان رسید که در مجموع حدود 40 شب اجرا به فروش بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.

نمایش «اعتراف» دومین تجربه‌ کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است و او علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده دارد./جام نیوز