تاریخ : 13:31 - 1396/04/25
کد خبر : 66481
سرویس خبری : فرهنگی
 

شهیدی که بدنش را در قیر سوزاندند و دستش را برای خانواده فرستادند

شهیدی که بدنش را در قیر سوزاندند و دستش را برای خانواده فرستادند

شهید محمدی چند روز در بشکه های قیر داغ مورد شکنجه قرار گرفت و دست های مبارک شهید پس از سوزاندن جدا و برای خانواده شهید ارسال شد.

به گزارش کارگرآنلاین، یادواره شهید اسماعیل محمدی شهید دستگاه قضا که در جبهه های حق علیه باطل از سوی منافقین کور دل شناسایی و با شقاوت و بی رحمی مظلمانه به شهادت رسید، در روستای بامرکلای دابوشت آمل برگزار شد.

روایت حاج احمد داواتگر از یادگاران دفاع مقدس از قساوت و خیانت های منافقان و رشادت رزمندگان اسلام در عملیات رمضان ، مداحی حاج محمود شاهنوری از بی توجهی برخی از همسنگران شهدا به حال روز خانواده شهدا از جمله برنامه های این یادواره شهدا بود.

حضور چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی و نظامی در این مراسم قابل توجه بود از جمله سخنرانی نماینده مردم نور و محمود آباد که ارادت ویژه ای به خانواده شهید دارد و به گفته مجری برنامه هنوز هم با مشغله های کاری به صورت مرتب پیگیر حال و احوال خانواده این شهید است.

یادواره شهید اسماعیل محمدی اگرچه باشکوه خاصی برگزار شد اما جای خالی مسوولان دادگستری آمل در این برنامه در طول سالهای اخیر مشهود و سوال برانگیز است، شهیدی که از کارکنان صدیق، متعهد و ارزشمند فعال در دادگستری آمل بوده است اما نه نشانی و تصویری از او در دادگستری این شهر نقش بسته و نه شاهد حضور مسوولان آملی این اداره در این یادواره هستیم.

به گفته مجری برنامه، شهید اسماعیل محمدی از جمله شهدایی است که نحوه شهادت او سند جنایت منافقین است که اقدامات بدتر از داعشیان را به نمایش گذاشته اند. شهید محمدی چند روز در بشکه های قیر داغ مورد شکنجه قرار گرفت و دست های مبارک شهید پس از سوزاندن جدا و برای خانواده شهید ارسال شد./مشرق