تاریخ : 12:22 - 1396/06/26
کد خبر : 67589
سرویس خبری : ورزشی
 

منصوریان ابقا شد؟

منصوریان ابقا شد؟

کادر فنی تیم استقلال بازیکنان این تیم را به محل تمرین برای آماده سازی جهت بازی با ذوب آهن فراخواند.

به گزارش کارگرآنلاین، ، بعد از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی آبی پوشان روز گذشته ساعت 15 به تهران بازگشتند و همه در انتظار روشن شدن تکلیف علیرضا منصوریان بودند.

از آنجا که سید رضا افتخاری بلافاصله بعد از شکست استقلال اعلام کرد فردا(روز گذشته) نشستی با حضور اعضای هیات مدیره برای روشن شدن وضعیت تیم و همچنین نتایج استقلال در هفته های اخیر برگزار می شود اما این جلسه تا ساعات پایانی شب گذشته برگزار نشد.

البته شنیده می شود که شب گذشته نشستی با حضور افتخاری، عباسی ملکی و منصوریان خارج از باشگاه استقلال برگزار شده که البته با توجه به غیبت قراب و زمانی نمی توان آن نشست را جلسه هیات مدیره نامید ضمن آنکه هیچ یک از منابع رسمی باشگاه استقلال خبر فوق را تائید نکرده اند با این حال در آخرین ساعات شب گذشته از طرف کادر فنی به بازیکنان این تیم پیغام داده شد که ساعت 12 در ورزشگاه آزادی حاضر باشند تا تمرینات آماده سازی برای دیدار با ذوب آهن پیگیری شود.

با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا سرمربی استقلال ابقا شده که اگر این اتفاق افتاده چه بهتر که زودتر اطلاع رسانی شود تا بلکه آبی پوشان با آرامش پا به مسابقه چهارشنبه بگذارند و اگر هم هنوز تصمیمی گرفته نشده چطور به بازیکنان اعلام شد که امروز ساعت 12 در زمین شماره 2 آزادی حاضر باشند.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.
منبع: فارس