تاریخ : 12:25 - 1396/07/01
کد خبر : 67829
سرویس خبری :
 

ادعای عجیب مرد کثیف در دادگاه تهران/ یلدا نه دختر بود و نه پسر! + عکس

ادعای عجیب مرد کثیف در دادگاه تهران/ یلدا نه دختر بود و نه پسر! + عکس

رییس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران درباره پرونده اسارت و شکنجه چندین روزه دختر 19 ساله در مخفیگاه مرد میانسال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش کارگرآنلاین،رسیدگی به این پرونده از دوم شهریور ماه امسال به دنبال ناپدیدی شدن دختر 19 ساله ای به نام یلدا در دستور کار پپلیس قرار گرفت.والدین وی گفتند دخترشان برای گرفتن کارنامه از خانه خارج شد ودیگر بازنگشت. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن این دختر آغاز شده بود که مشخص شد وی به مدت 5 روز در کما و در یک بیمارستان بستری بوده است.

با شناسایی این دختر که از مرگ نجات یافته بود روشن شد وی از طریق فضای مجازی با یک مرد به نام شاهین آشنا شده ،چند روز در مخفیگاه وی در اسارت بوده و در این مدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. متهم 48 ساله که نام واقعی اش ناصر بود در خیابان کارگر تهران ردیابی و بازداشت شد.پرونده به شعبه 16 پلیس اگاهی فرستاده شد و دیروز اخبار مرتبط با این ماجرا از سوی پلیس اگاهی منتشر شد تا اینکه امروز قاضی حسین اصغرزاده، رییس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران که تحقیقات درباره این پرونده به وی سپرده شده بود به تشریح جزییات ماجرا و آنچه در نخستین جلسه تحقیق گذشته بود پرداخت.

قاضی اصغرزاده گفت: یلدا در بازجویی های مقدماتی گفته بود اینترنتی با شاهین آشنا شده و در مدت دو ماه اشنایی پسر جوان به وی وعده ازدواج داده و از او خواسته تا به ملاقاتش برود. اما وقتی به ملاقات او رفته با یک مرد میانسال روبه رو شده است.که مرد میانسال ادعا کرده از سوی شاهین دنبال وی آمده است.مرد میانسال در بین راه به وی ساندویچ خورانده که پس از آن بیهوش شده چندین روز در اسارتگاه وی شکنجه شده است.

قاضی اصغرزاده گفت: متهم میانسال در جلسه تحقق ادعا کرد یلدا در فضای مجازی خودش را پسر معرفی کرده و با او طرح دوستی ریخته بود. حتی سر قرار هم با لباس پسرانه حاضر شده و هنگامی که با وی به خانه اش رفته متوجه شده که او دختر است.

این متهم همچنین گفت: یلدا گفته بود دو جنسه است اما پدرش هیچ وقت این ماجرا را درک نکرده و او به همین خاطر از خانه فرار کرده است.

دختر جوان اما منکر این ادعا شد و گفت: هرگز چنین حرفی را به زبان نیاورده و خودش را پسر معرفی نکرده است.وی گفت در زمانی که در اسارت مرد میانسال بودم او مرا مجبور می کرد تا لباس های پسرانه بپوشم و برایش مواد مخدر تهیه کنم.او در این مدت بارها مرا ازار داده و شکنجه کرده بود ولی مرد میانسال منکر این ادعا شد و گفت: دختر جوان در خانه من در اسارت نبود. او با میل خودش از خانه بیرون می رفت و با دوستانش ملاقات می کرد. اما آخرین بار که به اصفهان سفر کرده بود گفت در دام یک قاچاقچی گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته است.

قاضی اصغرزاده گفت: دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شده تا هم ماجرای تجاوز به وی و هم ادعای مرد میانسال مبنی بر دو جنسه بودن یلدا مشخص شود.در این میان دو زن جوان نیز از ناصر شکایت کرده و ادعا کرده اند از سوی وی مورد آزار قرار گرفته اند.

آنها نیز به پزشکی قانونی معرفی شده اند تا و با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی درباره وضعیت یلدا و تکمیل تحقیقات جلسه رسیدگی به این پرونده آغاز شود./رکنا