تاریخ : 16:19 - 1396/07/17
کد خبر : 68102
سرویس خبری : ورزشی
 

پیشنهاد جالب باشگاه آمریکایی به عربستانی‌ها برای مقایسه خودشان با دایی

پیشنهاد جالب باشگاه آمریکایی به عربستانی‌ها برای مقایسه خودشان با دایی

مالک ایرانی یکی از باشگاه‌های آمریکایی به حمایت از علی دایی و انتقاد از عربستانی‌ها پرداخت.

به گزارش کارگرآنلاین، پس از دیدار پرسپولیس و الهلال که با برتری 4 بر صفر نماینده سعودی به پایان رسید، النعیمه بازیکن پیشین الهلال اظهارتی تند علیه علی دایی مطرح کرد. این موضوع واکنش‌های زیادی در پی داشت و افراد زیادی به حمایت از علی دایی پرداختند. حمایت از دایی به خارج از ایران هم کشیده شد و در حاشیه یکی از بازی‌های تیم او سی اس سی آمریکا، علی منصوری مالک باشگاه به تقدیر از علی دایی و البته علی کریمی پرداخت و پیراهن این تیم را با نام این دو به نمایش گذاشت.

مالک ایرانی این باشگاه آمریکایی دلیل این کار را علاقه زیاد به کریمی و دایی دانست گفت: این دو از اسطوره‌های فوتبال ایران هستند و تحت هر شرایطی باید احترامشان حفظ شود. بازیکنان عربستانی باید بدانند علی دایی با این کارها کوچک نمی‌شود چرا که او نامی بزرگ در فوتبال جهان است و آنها هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای به چهره این فرد بین المللی وارد کنند.  

وی ادامه داد: من این آمادگی را دارم که با هزینه خودم چند نفر از شهروندان و مسئولان عربستانی را به همراه دایی به نقاط مختلف جهان دعوت کنم و در آنجا مشخص خواهد شد مردم تمام کشورهای دنیا با دایی چگونه برخورد می‌کنند و با آنها به عنوان افراد گمنام چطور و ببینید کدام یک محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر هستند.

منصوری گفت: در مورد کریمی هم باید گفت او هم جزو مفاخر فوتبال ایران است و باید احترامش تحت هر شرایطی حفظ شود. نباید اینگونه باشد که افراد بدون فیلتر وارد فوتبال شوند و برخورد نامناسبی با اسطوره‌های ورزش کنند. برای ورود به هر صنفی باید مراحلی را پشت سر گذاشت و از فیلترهایی عبور کرد اما متاسفانه در ورزش اینگونه نیست و همین موضوع باعث می‌شود برخی وجهه کریمی را تخریب کنند. بهتر است در این زمینه نظارتی وجود داشته باشد تا چنین مشکلاتی رخ ندهد.

تسنیم