تاریخ : 18:06 - 1396/07/28
کد خبر : 68214
سرویس خبری :
 

آغاز تردد زوار اربعین از مرز خسروی از 5 آبان ماه سال‌جاری

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

آغاز تردد زوار اربعین از مرز خسروی از 5 آبان ماه سال‌جاری

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه همه تجهیزات مربوطه برای تردد زوار در مرز خریداری شده است، گفت: امسال تردد زوار از جمعه پنجم آبان ماه سال‌جاری انجام می‌گیرد.

به گزارش کارگرآنلاین، مجتبی نیک‌کردار صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد اربعین در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: تا پایان مهر ماه باید همه کارهای اولیه خدمات رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) به پایان برسد.

نیک کردار افزود: با پیگیری‌های جدی هفته گذشته، هم‌اکنون 50 دستگاه از شهرداری و استان‌های معین پای کار هستند و 100 هکتار پارکینگ روشن و سرویس‌ها کامل برقرار است که در بلوار خروجی شهرستان قصرشیرین مشغول کار هستند و دو پل هم باید تعریض شود که مشغول کار روی پل‌ها هستند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از روکش آسفالت چهار کیلومتر توسط جهاد نصر در مسیر خروجی مرز غربی استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: 6 کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است و 17 دستگاه گیت در این نقطه نصب شده است.

این مسوول با بیان اینکه همه تجهیزات مربوطه برای تردد زوار در مرز خریداری شده است، ادامه داد: امسال شاهد عبور زائران از مرز خسروی هستیم و شروع تردد از جمعه پنجم آبان ماه سال‌جاری انجام می‌گیرد.
منبع: فارس