تاریخ : 12:20 - 1396/08/05
کد خبر : 68407
سرویس خبری : ورزشی
 

شوک به اردوی پرسپولیس بعد از برد دربی

طاهری می‌خواهد استعفا بدهد؟

شوک به اردوی پرسپولیس بعد از برد دربی

با توجه به شرایط موجود این احتمال وجود دارد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا بدهد.

به گزارش کارگرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس هشتاد و پنجمین دربی سنتی پایتخت را روز گذشته با پیروزی پشت‌سرگذاشت تا نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست مقابل نماینده عربستان به صورت کامل از اذهان هواداران این تیم پاک شود چرا که پیروزی در این بازی سنتی و حیثیتی به خودی خود می‌تواند مرهمی باشد بر زخم‌های تیمی که یک سال شاید نتایج ضعیف بگیرد اما با یک پیروزی در دربی به ساحل آرامش برسد.

این موضوع اما این‌بار برای پرسپولیسی‌ها خیلی صدق نمی‌کند چرا که اتفاقاتی در پس پرده در حال رخ دادن است که شاید شیرینی نتایج اخیر برای سرخ‌ها تلخ شود و صحبت از آنجایی آغاز می‌شود که حالا جدی‌تر از هر زمان دیگری بحث شایعه استعفای علی‌اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی پرسپولیس به گوش می‌رسد و هواداران پرسپولیس چنین موضوعی را برنمی‌تابند هرچند که با توجه به برخوردهای علی‌اکبر طاهری در مدت دو سال و نیم مدیریت در باشگاه پرسپولیس با رسانه‌ها او همواره منتقدان جدی خود را در بین اصحاب رسانه داشته است.

اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و پنج و مسائلی که بابت بلیت‌فروشی در این بازی به وجود آمد به اضافه اتفاقاتی که در گذشته رقم خورده بود حالا باعث شده تا طاهری عزمش برای استعفا از سمت مدیرعاملی پرسپولیس جزم‌تر از همیشه شود. او از اتفاقات رخ داده ناراحت و عصبی است چرا که راههای درآمدزایی در فوتبال را بسته می‌بیند. نرسیدن به حق پخش تلویزیونی، دست نیافتن به حق بلیت‌فروشی و کپی‌رایت و راههای دیگری که در باشگاهداری روز دنیا باعث درآمدزایی می‌شود باعث شده تا مدیرعامل پرسپولیس از شرایط موجود خسته شده و به فکر رفتن از این تیم باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حتی تلویحاً در مصاحبه‌اش بعد از دربی به نوعی در لفافه صحبت از جدایی و استعفا از پرسپولیس را مطرح کرد تا به این شیوه اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود به گوش مدیران ارشد ورزش برساند. این مسائل باعث شده تا طاهری در فکر جدایی از پرسپولیس باشد و این‌بار کناره‌گیری‌اش جدی‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود. بحث استعفای مدیرعامل پرسپولیس ارتباطی با نتیجه دربی هشتاد و پنج نداشت و چه پرسپولیس در این بازی برنده می‌شد و چه شکست می‌خورد طاهری به فکر رفتن از پرسپولیس بود.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد به دلیل شرایط موجود و پس از شایعات متعدد نسبت به استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس این بار این بحث جدی‌تر از هر زمان دیگری است و شاید این‌بار باید تهدید به کناره‌گیری وی را جدی تلقی و قلمداد کرد. هرچه که هست پرسپولیس که با برانکو به ثبات خوبی از نظر تاکتیکی و تیمی رسیده راه خودش را به خوبی پیدا کرده اما استعفای طاهری در این برهه شاید شوکی به اردوی سرخ‌پوشان وارد کند.
منبع: فارس

بیشتر بخوانید:

رستوران منصوریان میهمان شادی هواداران پرسپولیس! +عکس

 

پژو ۴۰۵ کاملا متفاوت و جالب یک هوادار استقلال + عکس