تاریخ : 16:09 - 1396/08/30
کد خبر : 68496
سرویس خبری :
 

معاون نجفی، قالیباف را به مناظره فرا خواند!

معاون نجفی، قالیباف را به مناظره فرا خواند!

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مصاحبه با ایسنا، محمدباقر قالیباف را به مناظره فراخواند!

به گزارش کارگرآنلاین، محسن پورسیدآقایی، مدیر عامل سابق شرکت راه آهن و معاون عباس آخوندی در دولت یازدهم که به دلیل مسئولیت داشتن در فاجعه قطار سمنان مجبور به استعفا شد و البته به تازگی هم توسط نجفی به سمت معاون حمل و نقل شهرداری تهران منصوب شده است؛ در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف را به مناظره فراخواند!

او در واکنش به صحبت‌های اخیر قالیباف مبنی بر سیاسی بودن تعطیلی خط 7 مترو تهران گفته است: اگر واقعیت‌های عملکرد گذشته در بسیاری از حوزه‌ها کمتر گفته می‌شود، فقط و فقط به خاطر این است که اعتماد مردم به نهاد شهرداری که در سال‌های گذشته به حد کافی آسیب دیده است، بیش از این مخدوش نشود. اما در عین حال اگر تردید دارند یا نمی‌خواهند بپذیرند که افتتاح خط ۷ مترو عجولانه و بازی تبلیغاتی با جان و سلامتی مردم بوده است، بنده برای مناظره در این خصوص در هر دانشگاهی که ایشان تعیین کنند، اعلام آمادگی می‌کنم.

*باید دانست که درخواست مناظره همواره درباره یک امر نامکشوف صورت می‌گیرد نه الزاماً درباره یک امر آشکار و بیّن.

چه اینکه عقلانی نیست که شهردار سابق تهران که طی 12 سال صدارت خود، حتی یک اشتباه هم در ایجاد خطوط مترو نداشته است؛ قصد داشته باشد خط 7 مترو را به خاطر یک نمایش سیاسی و یا بدون داشتن امنیت کافی افتتاح کند.

جدای از این مسئله، باید گفت که شاید عجیب‌تر از این ممکن نباشد که فردی که به دلیل مسئول بودن در حادثه تصادف دو قطار و کشته شدن چندین انسان، از سمت خود استعفا کرده؛ اکنون مدعی کسی می‌شود که در دوران مدیریت او هرگز چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

بخش خوشمزه ماجرا نیز آنجاست که پورسیدآقایی از این می‌گوید که واقعیت‌های عملکرد قالیباف را کمتر می‌گوییم تا اعتماد مردم کمتر مخدوش شود! این در حالی است که اصلاح‌طلبان و رسانه‌های آنها طی 2 سال گذشته؛ هرآنچه در توان داشتند را برای تخریب مدیریت جهادی قالیباف در شهرداری تهران بیان کردند و به کار بستند.

دروغی به نام املاک نجومی، صحبت‌های عجیب و غریب درباره حادثه پلاسکو، ادعای فساد گسترده در شهرداری تهران و تحویل گرفتن «شهر سوخته» و «جهنم» از قالیباف تنها بخشی از همین صحبت‌ها بوده که پورسیدآقایی مدعی نگفتن آنهاست.

جالب‌تر آنکه اصلاح‌طلبان حتی با ذره‌بین هم به دنبال عیب‌یابی از کارنامه جهادی قالیباف بوده‌اند و ماجراهای بلااثباتی مثل «تخریب 4 باغ» و یا «گم شدن 205 میلیون تومان در شهرداری تهران» که توسط الویری و میرلوحی مطرح شدند اما کسی به آنها وقعی ننهادنیز از جمله این جدّ و جهدها برای ملکوک کردن عملکرد قالیباف بوده است.

منبع: مشرق