تاریخ : 11:59 - 1396/09/15
کد خبر : 68895
سرویس خبری : سیاسی
 

 جمع‌آوری امضا برای استیضاح آخوندی

جمع‌آوری امضا برای استیضاح آخوندی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است ولی هنوز تقدیم هیأت رئیسه نشده است.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی ابعاد زلزله غرب کشور، اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران هفته آینده از مناطق زلزله زده کرمانشاه به منظور بررسی اسکان موقت و دائم زلزله زدگان بازدید خواهند داشت.

اعضای کمیسیون عمران هفته آینده به مناطق زلزله زده سفر می‌کنند
وی افزود: پس از این بازدید در هفته آینده گزارشی درباره وضعیت کلی زلزله زدگان، اسکان دائمی و موقت آن‌ها و همچنین نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مربوطه درباره زلزله به مجلس ارائه خواهد شد که پس از ارائه به هیأت رئیسه در صحن علنی قرائت می‌شود.

ارائه گزارش نحوه عملکرد دستگاه‌ها دریاره زلزله غرب کشور به صحن مجلس
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: آخوندی پس از نامه ما درباره علت عدم حضورش در مناطق زلزله زده و همچنین نشست ویژه کمیسیون عمران در این رابطه، پاسخ داد که «بنده در روز دوم وقوع زلزله و چند روز پس از آن در منطقه زلزله زده است حضور پیدا کردم».

کمیسیون عمران هفته آینده از آخوندی درباره کیفیت پایین مسکن و بیمارستان‌ها سوال می‌کند

رضایی همچنین عنوان کرد که ما همچنین جلسه‌ای با حضور آخوندی در هفته آینده خواهیم داشت که بر این اساس درباره بیمارستان‌هایی که ساختند و هنگام وقوع زلزله تخریب شده و همچنین مسکن‌هایی که مقاومت لازم را نداشتند و عموما تخریب شدند از وی سوال خواهیم کرد.

وی ادامه داد ما همچنین درباره کیفیت پایین ساخت و ساز در کشور از جمله مسائلی است که در کمیسیون بررسی خواهیم کرد و از وزیر راه در این باره پاسخ می‌خواهیم. ما در مجلس به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است
رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین اعلام کرد که استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است، ولی هنوز تقدیم هیأت رئیسه نشده است.

منبع: فارس