تاریخ : 10:39 - 1396/09/26
کد خبر : 69066
سرویس خبری : سیاسی
 

تا قبل از شروع جنگ کره از ایران فرار کنید!

تا قبل از شروع جنگ کره از ایران فرار کنید!

در پی کاسبی دولت آمریکا از طریق به راه انداختن جنگ و متشنج کردن روابط میان کشورها، برخی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نیز با تقلید از این سیاست آمریکایی ها، به دنبال جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر هستند.

به گزارش کارگرآنلاین، رامین دلاوری که به عنوان مشاور مهاجرت به آمریکا فعالیت خود را شبکه های ماهواره ای آغاز کرده بود، پس از چندی توانست از طریق این برنامه ها و کلاهبرداری هایی که صورت داده بود، یک شبکه ماهواره ای مستقل برای خود راه اندازی کند.

دلاوری که با وعده های پوشالی ایرانیان و مردم افغانستان را تشویق به مهاجرت به اروپا و آمریکا می کند، در آخرین حربه خود، به ایرانی ها توصیه کرد تا قبل از حمله آمریکا به کره شمالی، از کشور خارج شده و خود را از جنگی که کل خاورمیانه را درگیر خواهد کرد، نجات دهند.

البته دلاوری که در کلاهبرداری از مردم سابقه طولانی دارد، در این برنامه پا را فراتر گذاشته و مدعی شد برای فرار از این جنگ، تنها تا عید نوروز فرصت هست و بعد از آن جنگ خانمان سوزی آغاز خواهد شد!

این سخنان عجیب و غریب در حالی است که یکی از طرف های درگیر در جنگ آمریکاست و به اذعان خود آمریکایی ها در حال حاضر کره شمالی به موشک هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای دست یافته اند که سراسر آمریکا در تیررس آنهاست و به همین دلیل مقامات آمریکایی به دنبال مذاکره با کره شمالی هستند و هنوز جرات اقدامی جدی علیه این کشور را نیافته اند.

منبع: جام نیوز

بیشتر بخوانید:

اختلاف علنی روحانی و جهانگیری!

 

در بازار ازدواج همجنس ها آزاد است!+ تصاویر

 

خیانت هنرمند معروف به همسرش افشا شد!

 

وقتی عربستان در "جنگ" ایران را شکست می‌دهد

 

اسرائیل کارخانجات نظامی ایران را بمباران کرده است؟

 

ماجرای نقشه محرمانه ترامپ برای حسن روحانی در آمریکا

 

توضیح وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال حمله نظامی به ایران

 

هشدار/ این محصولات را نخورید"دم درمی آورید"!!!+تصاویر