تاریخ : 15:39 - 1396/10/02
کد خبر : 69193
سرویس خبری : گوناگون
 

بازیگر جوان به دو بازیگر زن تجاوز کرد! +عکس

بازیگر جوان به دو بازیگر زن تجاوز کرد! +عکس

در هر دو مورد بازیگران زن مدعی شده اند او قبل از تجاوز آنها را کتک زده است.

به گزارش کارگرآنلاین، «اد وستویک" بازیگر جوان بریتانیایی و از ستاره های سریال تلویزیونی «گاسیپ گرل» برای دومین بار در روزهای اخیر به تجاوز متهم شد، این بار قربانی «اورلی وین» هنرمند آمریکایی است.

 اورلی وین با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک خود گفت، اد وستویک در سال ۲۰۱۴ و در آپارتمان اجاره ای خود در لس آنجلس او را کتک زده و مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

این در حالی است که اد وستویک دوشنبه گذشته از سوی «کریستینا کوهن» بازیگر جوان دیگری نیز به تجاوز متهم شد، به گفته کریستینا این هنرمند مشهور پس از ضرب و شتم، به او تجاوز کرده است.

اورلی وین پس از شنیدن ماجرای کریستینا کوهن تصمیم به افشاگری گرفت تا درباره این حادثه تلخ آگاهی رسانی کند، به گفته او، اد وستویک آنها را بصورت مشابهی گول زده و در همان آپارتمان کوچک مورد اذیت و آزار قرار داده است.

اورلی وین که مدتی است بازیگری را کنار گذاشته، گفت، سه سال پیش به توصیه دوستانش تصمیم گرفت درباره این ماجرا با کسی صحبت نکند چرا که نگران آینده شغلی خود بود.

اد وستویک هنوز درباره ادعای اورلی وین اظهار نظری کرده و مدیر هنری او نیز از پاسخگویی به رسانه ها خودداری می کند.

ولی این هنرمند جوان چهارشنبه و در توئیتر ادعای کریستینا کوهن را رد کرد و گفت: هرگز این زن را ندیده و به او تجاوز نکرده، او اذیت و آزار و سوءاستفاده جنسی از زنان را به شدت تکذیب کرد.

اد وستویک ۲۹ ساله از استعدادهای نوظهور سینمای بریتانیا محسوب می شود و در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مختلفی بازی کرده، او تجریباتی نیز در موسیقی دارد و چند تک آهنگ پرفروش منتشر کرده است.

تهدید، کتک کاری و نهایتا آزار جنسی طی روزهای اخیر از جمله مهمترین واژه هایی بودند که زنان بازیگر از آن استفاده کرده اند.

موج برخواسته علیه تجاوز جنسی در آمریکا و اروپا با افشاگری دو رسانه آمریکایی ضد هاروی واینستین قدرتمندترین و با نفوذترین تهیه کننده هالیوود کلید خورد و اعتراف های بسیاری از بازیگران زن مشهور را به همراه داشت./جام نیوز