تاریخ : 09:07 - 1396/10/10
کد خبر : 69288
سرویس خبری : سیاسی
 

 چرا این دو وزیر دولت دوازدهم به دنبال استعفا هستند؟!

چرا این دو وزیر دولت دوازدهم به دنبال استعفا هستند؟!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به طرح استیضاح وزرای کشور و راه و شهرسازی گفت: رحمانی فضلی و آخوندی استیضاح نمی شوند وزرای ضعیف باید نزد افکار عمومی رفوزه شوند

به گزارش کارگرآنلاین، احمد علیرضا بیگی در خصوص استیضاح وزیر کشور و وزیر راه و ترابری اظهار داشت: وزیر کشور و وزیر راه به دنبال این هستند که با استیضاح در صحن علنی مجلس به عنوان قهرمان کنار بروند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای آخوندی دو بار و آقای رحمانی‌فضلی یک بار استعفا داده‌اند، اما رئیس‌جمهور قبول نکرده است. مجلس فعلاً این دو استیضاح را پیگیری نخواهد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: فضای مجلس بر علیه این دو وزیر است و رأی آوردن استیضاح قطعی است. اما ما معتقدیم این دو وزیر باید پاسخگوی اقدامات خود باشند و افکار عمومی بداند که فرصت جدیدی در کابینه دوازدهم نیز به این افراد داده شد ولی این افراد انگیزه‌ای برای کار و خدمت در راستای رونق اقتصادی ندارند.وی افزود: آقای آخوندی اراده‌ای برای رونق اقتصادی که بخش عمده آن در صنعت ساختمان است، ندارد. می‌خواهیم فرصتی ایجاد کنیم تا این دو وزیر بیش از این نزد افکار عمومی رفوزه شوند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید:

توصیه نیویورک‌تایمز به ترامپ درباره حمایت از اغتشاشات ایران!

 

کنایه رشیدپور به نماینده مجلس درباره تجمعات اعتراضی مردم