تاریخ : 10:54 - 1396/11/09
کد خبر : 69498
سرویس خبری :
 

شهرداری تهران در پیشگیری از مسدود شدن معابر، کم‌کاری کرده است

هواشناسی پیش‌بینی کرده بود، نباید غافلگیر می‌شدند

شهرداری تهران در پیشگیری از مسدود شدن معابر، کم‌کاری کرده است

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه گفته شود دستگاه‌های مسئول خدمات رسانی از بارش برف که از روز گذشته آغاز شد، غافلگیر شدند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش کارگرآنلاین، رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه شهرداری تهران در پیشگیری از مسدود شدن معابر اصلی و فرعی شهر کم کاری کرده‌اند گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت تهران و سایر شهر‌های کشور دستگاه‌های مدیریت شهری و سازمان مدیریت بحران نباید غافلگیر می‌شدند.

وی با اشاره به بارش برف از شب گذشته و ترافیک ایجاد شده در راه‌های مواصلاتی رسیدگی از سوی دستگاه‌های مسئول برای بازگشایی راه‌ها و نجات مسافران را ضروری دانست.

خضری خواستار در اختیار قرار دادن کیسه‌های شن و نمک در محلات شد و افزود: کیسه‌های شن و نمک باید توسط عوامل شهرداری تهران و سایر شهر‌های کشور در اختیار سرای محله‌ها و مراکز خدماتی شهرداری در معابر فرعی و کوچه پس کوچه‌ها قرار داده شود؛ علاوه بر آن شهرداری‌ها باید با تجهیز نیرو‌های خدماتی و افزایش کمی تعداد نیرو‌های خدمات‌رسان برف روبی و پاشیدن شن و نمک در کوچه‌های فرعی را به صورت مویرگی انجام دهند.

وی هشدار داد: باید با پاکسازی کوچه‌های فرعی از درب منازل شهروندان مانع از یخ زدگی برف و حوادث بعدی از جمله تصادف خودرو‌ها و زمین خوردگی شهروندان شد.