تاریخ : 14:43 - 1397/03/11
کد خبر : 70129
سرویس خبری : گوناگون
 

اتفاقی عجیب/به دنیا آمدن نوزاد در تابوت مادر مُرده اش!

اتفاقی عجیب/به دنیا آمدن نوزاد در تابوت مادر مُرده اش!

اتفاقی عجیب و غیرقابل باور در اطراف ما رخ می دهد کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود.

به گزارش کارگرآنلاین، زنی که هنگام فوت 9 ماهه باردار بود چند روز بعد از فوتش نوزادی را که در شکم داشت زایمان کرد و به دنیا آورد ، به هیچ وجه باورکردنی نبود اما حقیقت داشت .کارکنان مسئول در مراسم خاکسپاری نوزاد تازه به دنیا آمده را داخل تابوت دیدند و متوجه شدند که این زن باردار بعد از مرگش زایمان کرده است.

نومولسو نوماسونوت اهل روستایی در جنوب آفریقا مادر 5 فرزند در سن 33 سالگی و در ماه آخر بارداری اش براثر مشکل ناگهانی تنفسی فوت کرد و بعد از تایید مرگش توسط پزشک برای مراسم ترحیم داخل تابوت مخصوص قرار گرفت .

جسد مادر باردار به دلیل آماده نبودن شرایط بلافاصله بعد از مرگ خاکسپاری نشد و 10 روز بعد زمانی که کارکنان مراسم خاکسپاری تابوت او را برای مراسم حمل می کردند قبل از انجام مراسمی خاص که باید تابوت باز می شد متوجه ماجرا شدند ، بله نوزاد داخل رحم متولد شده بود اما چطور کسی نمی دانست .

مسئول خاکسپاری گفت :زمانی که تابوت را بازکردیم با صحنه ای باورنکردنی روبرو شدیم نوزادی کنار جسد زن بود ، نوزادی که او هم مرده بود ولی مطمئن هستیم زمانی که جسد مادر را داخل تابوت می گذاشتیم او باردار بود و هیچ نوزادی کنارش نبود .وضعیت نوزاد و تازگی خون اطراف او نشان می داد که تازه به دنیا آمده است و مطمئنا 10 روز پیش که مادرش فوت کرد هنوز متولد نشده بود./رکنا