تاریخ : 16:30 - 1397/03/30
کد خبر : 70219
سرویس خبری :
 

دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد/عزل مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲

دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد/عزل مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲

طبق اعلام آموزش و پرورش ناصر کوهستانی مدیر کل آمزوش و پرورش منطقه دو از سمت خود استعفا داد، همچنین دوره اول متوسطه مدرسه معین تعطیل شد.

به گزارش کارگرانلاین، در پی استعفای ناصرکوهستانی ,صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 تهران, هوشنگ میرشفیعی به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

در این مراسم مهندس باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تلاش‌ها و خدمات کوهستانی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه, قدردانی نمود.

باقری تصریح کرد: امیدواریم آقای میرشفیعی با توجه به توانمندی‌ها و تجربیات ارزشمند و طولانی خود در حوزه تعلیم و تربیت, بتواند منشا خدمات ارزنده در منطقه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم تاکید کرد: آبادانی و توسعه پایدار و پیشرفت هر جامعه و کشوری مرهون نیروی انسانی توانمند است و برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند ابتدا باید در خانواده و سپس در مدرسه به ویژه دوره پیش دبستانی و ابتدایی سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: به همین دلیل توجه و اهمیت به مدرسه و معلم برای کشور ما یک ضرورت بنیادی است و اگر معلم و مدرسه تقویت شوند بی تردید, شاهد موفقیت های روزافزون ایران اسلامی عزیزمان خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران دراین‌باره گفت: دوره متوسطه اول مدرسه معین که این اتفاق در آنجا افتاد تعطیل شد و دوره ابتدایی و متوسزه دوم آن به کار خود ادامه می‌دهد.